Deel 2 had ook veel bugs, althans tijdens release. Gelukkig is de gameplay wel erg goed lees ik overal, maar ik vind het altijd jammer om eerst weer op de zoveelste patch te wachten. Hopen dan InXile op een hoog tempo de patches eruit gooit. EDIT: CohhCarnage gaat hard op deze game. Drie dagen gespeeld, alweer zestig delen gepost op YT! 10+ Uur speeltijd per dag!
Ik ben opzoek naar een Co-op game shooter die bij de gamepass voor pc zit. Iemand nog tips? State of decay 2 misschien?
Yep, State of Decay, Sunset overdrive, Broforce (Platform shooter), Wolfenstein young blood, Crackdown 3 (action adventure)
Logisch dat Mack GamePass geweldig vind als die geen press keys krijgt. O en wat betreft Wasteland 3... top review dit keer.
Tot nu toe vermaak ik me er goed mee. Was voor mij een aangename verrassing dat hij op Game Pass staat.
Lijkt me ook wel een leuke game zelf hoor. Morgen 1 september... dan zou je kunnen zeggen dat het najaar met haar releases begint... Godver: Wat heb ik zin in de komende maanden. Jullie ook? Nadeel voor mij: Moeder helpen verhuizen en 2 huizen fiksen. Oude netjes opleveren, nieuwe woon klaar maken. Dat word dingen uitstellen.
Ik heb ook bepaalde verplichtingen overdag. Dat is wel een nadeeltje voor mij. Alleen in het weekend dan niet.
Dat maak ik zo vaak mee. Hoe meer je van gaming weet, hoe meer je realiseert wat aan je voorbij gaat.