1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Microsoft Flight Simulator

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 30 jul 2020.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je kunt er altijd 2 nemen en naast elkaar zetten!
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zeker leuke monitor voor de prijs. Alleen geen IPS maar daar is de prijs ook naar. Ik zou zelf iets bijleggen voor IPS voor de beste kleurweergave en een naar mijn mening iets beter merk LG/ASUS.

    Bijvoorbeeld:
    https://www.coolblue.nl/product/852305/lg-27gl83a-b-ultragear.html?cmt=c_p,r_tweakersnl&utm_source=tweakers.net&utm_medium=pricecomparison&ref=440118&utm_content=2292
    of
    https://www.bol.com/nl/p/asus-tuf-v...m=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=pdl

    Gebaseerd op deze tweakers pricewatch filter.

    144hz heeft zeker wel zin voor veel games met jouw specs! Wellicht niet per se voor Flightsim maar genoeg andere games die ervan profiteren :)
    Een curved beeldscherm is bij 27" niet echt van toegevoegde waarde, dat begint pas bij ultrawide 21: 9 interessant te worden.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor het eerst dat het kijken van streams, video's en screenshot van een game zo boeiend en indrukwekkend is. :D
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit dus, gisteren genoten van deze stream en deze middag/avond weer live;
    https://www.twitch.tv/squirrel

    Zeker als ze ook nog met FS Economy erbij spelen voor extra diepgang. Vind ik persoonlijk interessanter om te kijken / op achtergrond aan te hebben i.p.v. zelf te spelen 8)

    edit; twitch embedden werkt blijkbaar nog niet helemaal lekker
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Zit in de coolblue te wachten. Heb hem wel gekocht + g502 muis. Corsair toetsenbord en muismat.

    Nu door naar de woonboulevard voor bureau en stoel
     
    Alexknl en Jorrie vinden dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Volgend jaar eerst maar de cpu en mobo vervangen, mijn i7 6700 is wat dat betreft alweer aardig oud aan het worden, alleen dan nog kijken of ik voor de 3000 serie ga of dat mijn 1070 het nog even volhoudt.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik zit echt al een jaar in dubio over een goede ultra wide van 34", maar ik ben er nog niet uit. Of ze zijn te duur of je hoort hier en daar toch wat klachten, zoals bij de AOC monitor die eerder langs is gekomen.

    Maar goed, als ik daar voor ga moet ik de rest ook upgraden, dus ik blijf maar wachten. :lol:
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Denk dat ik volgend jaar ook mijn i7 6700 ga upgraden, samen met RAM en mobo inderdaad. Denk dat de 10 serie (in mijn geval 1080Ti) er nog wel even mee door kan ja.

    Precies haha. Ik zat zelf laatst naar deze te kijken; https://tweakers.net/pricewatch/1551362/lg-ultragear-34gn850-b.html
    Maar inderdaad nog wel erg duur en ik heb nog altijd een PG279Q waar ik ook heel blij mee ben :p

    En blijft met consoles natuurlijk jammer dat je dan links en rechts zo een zwarte balken krijgt..
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Daar heb ik een tv voor, dus dat boeit niet. :p
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zat laatst nog te denken van tsja, dat geld voor een PS5 kan ook in een leuke PC upgrade gestopt worden. Keuzes :D
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Schijnbaar beginnen de scholen bijna. Overal bureaus en stoelen uitverkocht haha. Dan toch maar online kijken.

    reden dat ik de ps5 haal is toch vooral dat ik 2 goede vrienden heb waar ik veel Co-op games mee doe. Als dat allemaal nou crossolay is is het opgelost.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het punt bij mij is meer dat als ik een PS5 ga halen, ik nog meer keuzestress krijg of ik een nieuwe game voor PC of PS5 moet halen :+ Dat heb ik met de PS4 ook vaak gehad sinds dat ik een PC heb. Soms zo erg dat ik wel eens dezelfde game uiteindelijk op beide platformen had gekocht :F:
     
    Nol vindt dit leuk.
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Sommige games zijn meer geschikt om op PC te spelen, zoals Cities Skylines, en anderen speel ik weer liever relaxed onderuit met een controllertje en op de TV.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn buurman heeft die monitor en die heb ik tijdens zijn vakantie 2 weken kunnen testen omdat ik op zoek was naar een nieuwe monitor en deze ook op het oog had. Echt een fantastisch beeld, kan niet anders zeggen. Heb er twee weken Warzone op gespeeld, maar omdat de resolutie zo hoog is moet ik de settings lager zetten dan ik zou willen.

    Ik plaats daarvan ben ik gegaan voor twee keer 27" (ook van AOC, 1440p, 144hz). Dit bleek uiteindelijk ook fijner voor mijn werk.

    Misschien ben ik niet veeleisend, maar het enige dat ik er op aan te merken heb is het menu van het scherm. Maar dat stel je éen keer goed in en dan kijk je er niet meer naar.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Tof. Al is jouw landing precies waar het bij vaak misgaat, ik klap dan net als jij tegen de grond en kom dan weer los. Vooral met die Boeing. Die challenge om te landen ik denk wel 14x gedaan, is ook gewoon kut met toetsenbord. Misschien controller is proberen :)
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik neem niet echt de tijd om te landen en ga vaak te hard (denk ik). Op een gegeven moment leer je het wel. De juiste aanvlieg, de juiste snelheid, etc. Maar dat komt met de tijd. Ik wil gewoon vliegen, dus dat landen is ondergeschoven kindje. De eerste paar keren wist ik niet eens wat de brakes waren (op mijn Hotas) ... ik verwoed drukken op alle knoppen maar de snelheid werd niet minder, toen aan het eind van de baan weer opgestegen ... pas daarna nam ik de tijd om eens de Hotas layout etc te bestuderen, en wat aan te passen. Ik zit nu op een punt dat ik mid flight wat meer naar de instrumenten kijk. GPS etc. Dat ding on the fly (sic) programmeren, etc.

    Kwa hardware kijk ik uit naar de HP Reverb G2. Die heb ik in de pre order. Betekent wel dat ik ook een PC moet aanschaffen. Alle onderdelen ben ik wel zo'n beetje uit, alleen de GFX zit ik te dubben. Vandaag komt Nvidia met de nieuwe lineup als het goed is. Een 30xx card? Ik moet het nog zien. Prijs? En hoeveel sneller dan 20xx. Ik kan ook tijdelijk gaan voor een 2e hands 1080ti of een nieuwe 2070s of misschien een 2e hands 2080ti ... ben er nog niet over uit. Heb ook nog ff want de G2 komt pas einde september. Ik verwacht wel dat deze in bovenstaande HeadTracking setup een stuk beter er uit ziet. Hoe true VR is ... moet ik nog zien, ik vraag me af of het specs wise wel kan?? Je moet toch 90fps halen (wellicht 45) en dan x2 ogen op een hoge resolutie 2160x2160 :D
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Iemand al geprobeerd om geheel New York te bombarderen met een plane of nie
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik zou wachten tot duidelijkheid is ontstaan over de 30XX lineup. Prijs en release date. Dan kun je altijd nog beslissen voor welke gfx kaart je wilt gaan. Maar als ik jouw smaak en setup een beetje ken wordt het een krachtige kaart. Spare no expenses. ;)
     
    inoway vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina