Xbox live @ Gamescom Donderdag 27 augustus 20:00 uur Live te zien: Nog niet bekend of wordt gesproken over prijs/release van Xbox Series X. Zo niet, dan wordt het september pas bekend.
Is er al iets bekend over hoe de game pass en voor de ps5 psnow eruit gaan zien? Kan er zo niet makkelijk iets over vinden.. Aangezien ik niet veel tijd meer heb om echt te gaan gamen, en daardoor het zonde vind om veel geld neer te leggen voor games, en het gemak van een streaming dienst als Netflix maar dan voor games vind ik dat wel een interessant iets om meer info over te winnen.
Dat het misschien wat meer uitgebreid wordt. Meer games en dat er wat sneller nieuwe games op komen te staan, dat soort dingen.
Nee, ze gaan gewoon op dezelfde voet verder. Inmiddels officieel bekend: Xbox Series S en Xbox Series X verschijnen op 10 november voor €299/€499. Pre-orders vanaf 22 september mogelijk.
Ik heb best wel zin in de nieuwe series X, maar jezus waar laat ik zo'n ding?! Rechtop naast de TV vind ik niet super mooi, maar om er een nieuwe TV meubel voor aan te schaffen gaat me ook beetje te ver.
Ik heb stiekem toch wel zin in de nieuwe versie! Iemand suggesties voor een nieuw scherm wat goed aansluit bij de specs?
Lijst van games rond de release van de console. Watch Dogs: Legion - 29th Oct The Dark Pictures Anthology: Little Hope Dirt 5 - 6th Nov - 30th Oct Xbox Series S / X Console Launch - 10th Nov Gears Tactics [Gamepass][Console Exclusive] - 10th Nov Tetris Effect Connected [Gamepass][Console Exclusive] - 10th Nov The Falconeer - [Console Exclusive] 10th Nov Haven [Gamepass] - 10th Nov Destiny 2: Beyond Light [Gamepass] - 10th Nov Fuser - 10th Nov Asassins Creed Valhalla - 10th Nov XIII - 10th Nov Just Dance 2021- 12th Nov Call of Duty: Black Ops Cold War - 13th Nov KINGDOM HEARTS Melody of Memory - 13th Nov Yakuza: Like a Dragon Day Ichi Edition - 13th Nov Cyberpunk 2077 - 19th Nov The Medium - [Gamepass][Console Exclusive] 2020 Call of the Sea - [Gamepass][Console Exclusive] 2020 12 minutes - [Console Exclusive] 2020 The Ascent - [Console Exclusive] 2020 Second Extinction - [Console Exclusive] 2020 Crossfire X - [Console Exclusive] 2020
Ben heel erg benieuwd naar deze console. In juni al bij Nedgame een pre-order geplaatst dus hoop dat ik op tijd was. Ik zag namelijk dat in ieder geval op de wegsite het plaatsen van een pre-order niet meer mogelijk is of wachten ze daar nu opeens weer mee tot 22 september?
Heb mijn bestelling in augustus 2019 gedaan van de Series X, was er van de week om te vernemen dat dat er sindsdien maar liefst 11 bestellingen zijn geplaatst! 11!!! PS5 is meer dan 200x daar reeds in pre order gedaan.