Wat een mooie update weer, eentje die de gameplay aardig raakt en zich vooral richt op PvP. Ik vrees alleen dat er de eerste weken een hoop Reapers gaan rondvaren...
Iedere maand wordt deze game steeds een beetje beter. Mooie update weer, met een frisse uitdaging en weer nieuwe events
Nieuwe content, met weer een mooie twist in de game. Na de winst gaan voor de hoofdprijs of andere piraten lastig gaan vallen met een soort van vlammenwerper
Is niet nodig hoor Het doet wel een beetje pijn dat onze mooiste exclusieve op de huidige Xbox amper wordt erkend op xbw, maar inmiddels wel alle lof krijgt op Steam. De X upgrade van SoT is inmiddels ook bevestigd, dus ook op de next gen zit er nog veel meer moois aan te komen. Ik hou jullie op de hoogte
Elke keer als ik een post in dit topic zie met al die updates van de game krijg ik zin om de game te spelen, maar toch doe ik het nooit. Mn Xbox vrienden spelen dit spel niet meer maar het lijkt me toch wel vet om weer eens te doen, met onbekenden dan ofzo.
Speel dit spel nog wekelijks, wel met een vast groepje. Blijft leuk! Bij release was de game vrij eentonig, maar door alle updates valt er inmiddels genoeg op de zee te beleven
Mocht u de afgelopen 2 jaar iets hebben gemist in SoT, dan is onderstaande video een uitkomst. Hierin een korte update met wat er allemaal is veranderd en/of toegevoegd.
Is de progress van dit spel gedeeld op de Pc en console? Gisteren bij m’n buurman gezien, opzich wel grappig spel.