[Multi] Control

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Heb je snel gedaan zeg waauw
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.938
    Leuk Bevonden:
    9.377
    Inmiddels platina. Die Tomassi in de ochtend te grazen genomen. De board countermeasures waren irritant. Nu begonnen in Dragonball Z Kakarot.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439



    Over Foundation, Ray Tracing en DLSS 2.0.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439




    Opvallend. Hier wordt zeker over gepraat en de toon is kritisch. Geen gratis upgrade dus naar de volgende generatie wanneer je de oude (console) versie bezit. Daarvoor zal je de "Ultimate" Edition (opnieuw) moeten kopen. OOK wanneer je de oude versie bezit, inclusief season pass.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
    Oeps.

    I own the Control base game and Season Pass. Is this not the same as Control Ultimate Edition?
    The objective of Control Ultimate Edition was not to release new exclusive content on the next gen platforms, but to offer the full Control gameplay experience to new Control players in a single, easy-to-find product. The PlayStation 5/Xbox Series X versions of Control contain the same content as the current gen game, though they do take full advantage of the power and features provided by these new consoles.

    The upgrade path that we are offering is only possible when upgrading from the same version of the game. As we are only doing additional development on Control Ultimate Edition on the next gen platforms, we are unfortunately unable to offer an upgrade path to all existing Control players. We understand how this might upset a number of players but you will still be able to play the 2019 edition of Control and each Expansion on the new platforms.

    Despite their detailed explanation of why they couldn't upgrade owners of the game and season pass to the Ultimate Edition, 505 Games launched Control Ultimate Edition and had accidentally upgraded owners of the Digital Deluxe edition to have Control Ultimate Edition.

    They state that "The upgrade path that we are offering is only possible when upgrading from the same version of the game". This error has seemly exposed that the Ultimate Edition and the base game with season pass is in fact the same version of the game.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind mooi.

    Bedenk dan niet zo een bullshit verhaal. Goed dat dit uitkomt.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Figurs...
    Het maakt het ook alleen maar erger, al dat gejok.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ultimate edition nu voor 20 in de store. Pik ik wel even mee denk.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.938
    Leuk Bevonden:
    9.377
    Voor dat geld zeker doen!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Moeilijk klotespel zeg, ga bij die tomassi al hele tijd af. En je verliest dan hele tijd 10% van je punten, ik haat doe mechanic, ik wil geen consequenties aan vermoord worden :confused:

    niet eens zin meer in
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.938
    Leuk Bevonden:
    9.377
    @fredfenster Kan je niet ergens anders wat punten sprokkelen om sterker te worden en je wapen te verbeteren? Heb bijna alles eerst in die normale gun gestopt. Skills geloof ik health en launch eerst.


    Health and Energy are Top Priority
    Control has no difficulty settings, so everyone will have to play on the game's base setting, and it can get really tough sometimes. For that reason, we recommend treating health and energy as the 1A and 1B skill trees to climb down early and often.

    Your Service Weapon needs to reload regularly, and you're meant to counterbalance that with your abilities, but a lowly energy bar could leave you without much of anything to use on offense.

    Meanwhile, a shortened health bar can make some early encounters tough. When the game gives you your first four skill points in one bounty as it will, spend one on each of the four available branches, but with the next batch, start looking at health and energy first.

    Launch and Shield Come Next
    With some early attention paid to those foremost ability trees, you'll then want to sprinkle in some attention to the launch and shield abilities.

    The telekinetic throw is super powerful from the start, but it can really pack an incredible punch as you work down the ability upgrades for it.

    Meanwhile, shield is critical against some enemy types, and the early unlock that allows you to toss shield debris at enemies will not just get you an achievement/trophy, it'll keep you alive in some tough fights.

    Launch is the best way to remove enemy armor too, often clobbering it right off in one hit, so if you can upgrade your shield and launch trees a few times early, you'll feel well equipped to take on The Hiss.
     
    Zifnap en fredfenster vinden dit leuk.
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Thanks, ik was nog niet met upgraden bezig. Zal nog eens poging wagen straks!
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.938
    Leuk Bevonden:
    9.377
    Veel die fast travel points bevrijden geeft je weer skill points. Maar ja Tomassi was irritant ja.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Deze game in de kerstvakantie gekocht tijdens de Steam Sale, vanavond eens een begin aan maken..
    Ben benieuwd. :)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind launch veel belangrijker dan shield. Blijven upgraden en je gooit de fodder gelijk dood tussen de schoten van je wapen in.

    Geniale game. Echt ontzettend goed gemaakt. De schaal van sommige locaties is erg indrukwekkend, zoals de energie generator in het centrum van het complex. Gave wapens ook. Ik schiet vooral veel met de sniper, die ook door armor heen schiet.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2021
    Zumpelvelder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina