Hear hear! Is dit de 360 versie van Sands of Time? Toe maar, wel een behoorlijk uitgelopen project zeg. Die gast direct links van de princes valt trouwens ook niet te vertrouwen. De blik van een sjofele messentrekker.
PlayStation will seemingly implement special branding onto the boxes of cross-gen PlayStation 4 titles which offer a free upgrade to their PS5 versions. The box for Ubisoft’s Immortals Fenyx Rising was published on Thursday and offers the first look at the “PS5 upgrade available” badge.
Publisher Forever Entertainment and developer MegaPixel Studio will release Panzer Dragoon: Remakefor PlayStation 4 and PC via Steam and GOG “soon,” the companies announced.
Opvallend genoeg verwijzen ze alleen naar games. Nu verwacht ik wel een releasedatum en prijs, maar toch opvallend dat ze niet meteen aangeven dat ze het in hun Showcase zullen behandelen.
Sony heeft deze generatie zo een voorsprong opgebouwd dat ze zich echt niet druk gaan maken tenzij de PS5 €699 gaat kosten en ze hem niet goedkoper kunnen maken Gok nog steeds op 399 en 499 en dan gaan ze gewoon rustig verder waar ze deze generatie aan begonnen zijn
Ik denk toch dat ik voor een Series S ga totdat er een kleinere versie uitkomt van de PS5. Er is toch weinig boeiends aan de nabije horizon wat games betreft. In combinatie met Game Pass is 299 gewoon een killer deal. 399 en 499 voor de twee PS5 versies was inderdaad ook al recent in een gerucht naar boven gekomen en zou op zich logisch zijn.