Was toch min of meer ook al bekend dat next-gen games een tientje duurder gaan worden? Op zich ook wel te begrijpen als je ziet dat ze al jaren lang op dezelfde prijs zaten en in de tussentijd alles qua enternainment (bios, netflix etc) ook veel duurder is geworden
Ach is in de huidige generatie ook steeds 70 euro voor FP titels gevraagd? Nog belangrijker: hebben wij dat betaald? Ik in ieder geval niet. Dus in de volgende generatie ga ik ook geen 80 euro voor games betalen, wat de adviesprijs ook is.
Nee dat klopt maar het zal uiteindelijk wel een tientje duurder worden. Als je nu spellen via Yourgamezone (oid) voor 55-60 kunt kopen zal dit straks wel 65-70 worden. €80 zal idd alleen digitaal worden
Die 100 euro die je minder betaalt voor de Digital Edition ben je zo weer kwijt aan marge ten opzichte van de games in de winkels. Overigens uit de PS Blog: Dus mocht je Spidey willen spelen, koop gewoon lekker de PS4 versie.
Ik heb Lost Eden nog liggen. Epische muziek had die game. Niet ver mee gekomen trouwens, maar toch ...
https://www.eurogamer.net/articles/2020-09-17-final-fantasy-16s-exclusivity-is-a-mess Half jaar later op PC en jaar later waarschijnlijk alsnog richting de Xbox dus.
Nee, Lost Eden deed qua art-design beetje denken aan Myst en Riven, dus ook een beetje dat 'Keltische' ... Geen behoefte aan remakes/remasters van deze games, btw.
Hoe extrinsieke motivatie jouw intrinsieke motivatie kan ondermijnen. Interessant filmpje; bevestigt bij mij nogmaals waarom sommige games mij totaal niet kunnen motiveren, door de barrage aan extrinsieke korte termijn beloningen.
Hebben er mensen hier ervaring met Crusader Kings III (of II)? Hij belandde op m'n netvlies omdat hij nu gratis beschikbaar is op PC voor Gamepass houders, en hij bovendien schandalig hoge reviews krijgt. Heb wat reviews bekeken, en de game lijkt verschrikkelijk 'diep' te zijn... Ben je drie weken verder voordat je het spel een beetje meester bent of valt dat wel mee?
*BREAKING NEWS* Microsoft heeft zojuist Bethesda gekocht! https://www.psx-sense.nl/416592/microsoft-koopt-bethesda-machinegames-arkane-en-nog-veel-meer/