Pff maak er dan even een nette openingspost van met trailer en plaatjes. Bovendien imo is het absoluut geen PES 21 maar eerder een veredelde roster update. Konami is een luie ontwikkelaar geworden die tegenwoordig grossiert in telefoon games en jaarlijks een PES game / update uitknijpt. Hij zit gewoon vanaf november weer in de Game Pass zo als de afgelopen 2 jaar. Hopen op volgend jaar dat het weer fatsoenlijk is.
Ik wacht wel 3-4 weken tot ie in de sale gaat. De gameplay tweaks die in 21 zitten komen niet naar 20? Maybe blijf ik wel gewoon helemaal bij 20. Eigenlijk geen zin om weer helemaal gaan kutten met nieuwe option files enzo.
Ga hem ook niet halen. PES speel ik voornamelijk voor de gameplay. De rest (namen, shirts etc etc) zijn voor mij eigenlijk bijzaak. PES 2016 heb ik destijds ook tot de PES 2018 release gespeeld. Dus kan nog wel een jaartje wachten.
iemand toevallig de update/21 al gespeeld? Hoor toch wel dat er schijnbaar wel wat veranderingen zijn.
Pes2021 is gewoon op de blaren zitten voor Konami, het resultaat van jaren lang de vele minpunten niet verbeteren. Dramatisch dat je als bedrijf deze beslissing moet nemen, want je mist een jaar aan inkomsten. Daarentegen heb ik wel respect voor de keuze, het laat zien dat ze er dit keer wel serieus voor gaan. Het wordt Do of Die voor pes2022. Als dat deel weer matig is dan zie ik het heel somber in voor de toekomst.
Ahh kijk daar is hij weer vroeg me al af waar je bleef. Nou tot volgend jaar zal er vast wel een PES 2022 topic wezen. Kan je ons dan weer uitleggen dat PES eigenlijk dood is.
2020 speelt grotendeels gewoon prima. PES2021 brengt weer wat kleine updates in de gameplay en natuurlijk de rosters en shirts, maar idd geen reden om nu echt aan te schaffen als je 20 al hebt liggen. Neemt niet weg dat PES gewoon de beste voetbalgame is, roster-update of niet. En dat ze even een jaartje overslaan om straks met 22 hard te scoren, is alleen maar toe te juichen. Die update voor 21 haal ik over een paar weken wel binnen in een sale, als er tegen die tijd ook gratis option files beschikbaar zijn. Anders sla ik hem compleet over.
Ik vind het veel lekkerder spelen! Natuurlijk komen alle transfers nog en de shirts. Maar ik vind daadwerkelijk de gameplay beter. Net wat soepeler allemaal.