1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Welke nextgen console ga je halen?

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 14 sep 2020.

?

Welke nextgen ga je halen?

  1. Xbox Series X

    51 stem(men)
    53,1%
  2. Xbox Series S

    4 stem(men)
    4,2%
  3. Playstation 5

    35 stem(men)
    36,5%
  4. Playstation 5 DE

    2 stem(men)
    2,1%
  5. Nintendo Switch (Lite)

    0 stem(men)
    0,0%
  6. PC masterrace

    4 stem(men)
    4,2%
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Of je krijgt een faulty console uit de eerste productie ronde. ;)

    Gewoon even lekker wachten totdat het stof daalt. Games zat op dit moment, voor mij althans.
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Een werkende site betekent een site die niet crasht en waar pre-order geplaatst kan worden zolang de toekomstige eerste voorraad strekt. Dat was onder beter dan wat er vanmorgen gebeurde.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Tja zon bedrijf besteed alle werkzaamheden voor een website vaak uit. Als er een situatie zoals nu is waar Sony op donderdag bekend maakt dat de PS5 verkocht gaat worden is het voor te stellen dat niemand spontaan contact opneemt om extra servercapaciteit in te kopen voor 2 dagen
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Intertoys verkoopt meer dan alleen de ps5 he, de hele site ligt plat.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is toch niet gek. Stel dat ze normaal 1000 clicks per uur hebben. Op de hele site.

    Nu zitten wellicht 300 mensen of meer achter hun pc om de 3 seconde op refresh te drukken en heb je 4000 clicks per minuut! Daar gaat een website wel van play als de capaciteit het niet aan kan.
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    oh ja helemaal vergeten intertoys. Ken je nog pre orderen daar?
    edit: Te laat. Oh well, 18 nov vanaf de nacht lurken op coolblue
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Vanaf 7 uur in de gaten gehouden, net kwam die online. Althans, je kon ophalen in een winkel doen maar hij gaf nergens winkelvoorraad aan, nu 2min later staat er dat die is uitverkocht.
    :+
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Zijn die chappies bij Interpoep nog steeds niet failliet? Die gasten moeten zich gwn puur op speelgoed focussen voor de kids en gaming afkappen.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Intertoys was voor internetwinkelen zo relaxed met games voor de release geven. Die miepen wisten nooit iets van een embargo af.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wanneer denken jullie dat de ps5 gewoon ‘weer’ beschikbaar is na de eerste pre-order batch ellende?
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Die mensen wisten echt niets. Destijds een keer binnen gelopen voor kado neefje en zag een grote Masterchief kartonnen pop met aankondiging release datum.
    Een schap lag vol met lege Halo doosjes met de relase datum erop: Wordt verwacht.

    2 weken later op de releasedatum loop ik binnen. Let er wel op: Bij deze Intertoys was de bovenverdieping de speciale games afdeling. Games en speelgoed waren gescheiden.
    Ik vraag om een exemplaar van Halo. Zegt ze (jong meisje nog ook, geen bejaarde) Hello? Wat is dat voor spel. Die ken ik niet.
    Zeg ik: zie je die hoesjes en pop die al weken in de winkel staat? Dat spel bedoel ik.
    Ohw, we hebben wel een doos met spelletjes vanochtend binnen gekregen (was inmiddels al 13.00 in de middag). Zal eens kijken of dit er tussen zit.

    Snap heus wel dat een obscure RPG-remake voor de DS niet direct herkent wordt als je de titel vraagt maar spellen zoals Mario, Halo, Uncharted en COD mag je hoop ik toch wel kennen als je op een gamesafdeling werkt.
     
    fredfenster en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Als ik bij de AH een frikandelbroodje niet kon scannen gaf ik m ook gratis mee als het meisje er leuk uitzag. Denk dat het winkelpersoneel niet heel veel fucks heeft om te geven.

    Maarrr ik denk niet dat op 15 november de ps5 bij Intertoys zo te regelen is
     
    Zifnap en fredfenster vinden dit leuk.
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Gezien de lengte en het begin had ik toch meer verwacht van dit verhaal.
     
    Jorrie, Zifnap, 360man en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    mei/juni 2021
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je mag van een kassamedewerker niet verwachten dat hij kennis heeft van alle duoze den producten. Hij is geen voedingsmiddelen technoloog.

    Maar als je in een winkel werkt als verkoopmedewerker mag je op zijn minst verwachten dat je weet wat je verkoopt.
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ben benieuwd hoe het dinsdag gaat met XBOX series X & S, zal dat toch ook een gekkenhuis gaan worden? Zullen denk ik veel mensen die geen pre order voor PS5 hebben kunnen doen, dan maar voor xbox gaan en zou Microsoft daar wel van kunnen profiteren.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Door de corona zijn we dan al dede
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Jullie wel, ik niet. Hier amper Corona, dus laat consoles maar komen... muhahaha. :p
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik zou niet weten waarom men voor Xbox zal gaan als PS5 eerste keus is/was. Sowieso verwacht ik geen schaarste aan Xbox consoles bij de launch, en er zijn geen exclusive launchgames, dus tja, ik verwacht geen hele grote toeloop, tenzij het van scalpers komt.
     
  20. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoezo niet? Als ik geen Ps5 kan krijgen door overdreven gekke run op een preorder, en daardoor een half jaar kan gaan zitten wachten op een next gen console, ga ik er dinsdag voor zitten om dan wél die xbox te krijgen. En sowieso, gamepass is voor mij ook dan wel weer vrij interessant.
     

Deel Deze Pagina