Leuk, maar de laatste Bethesda game die ik heb gekocht komt alweer uit 2015 (Fallout 4). Verder staat alleen TES VI op de kalender, maar daar is nog helemaal niks van bekend.
En wellicht brengt Microsoft ook alles netjes uit op de Playstation. Dat zijn enorm veel potentiële centjes. Microsoft's doel lijkt nog steeds de Netflix van gaming te worden, ongeacht de hardware waar je op speelt. Maar het mooiste van dit alles: Nu kan Obsidian aan een nieuwe Fallout werken.
Leip hoor, maar aangezien Skyrim ook nog speelbaar is op een Dyson stofzuiger en een digitale zwangerschapstest maak ik me nog niet echt zorgen dat ze de volgende TES exclusief gaan maken.
Mja, die eerste 2 zijn vooralsnog nog gewoon exclusives (de overname duurt nog wel even), en TES zie ik de komende 3-4 jaar nog niet uitkomen. Maar goed, leuk lijstje al was ik op TES na het toch niet van plan om te kopen
Nee. But the key point is we’re still Bethesda. We’re still working on the same games we were yesterday, made by the same studios we’ve worked with for years, and those games will be published by us.
Is nog niet bekend of al die games in de toekomst Xbox exclusive worden of dat MS het puur voor gamepass doet en ze daarnaast ook gewoon op de PS uit gaan komen
Ik blijf gewoon bij beide, PC upgrade stel ik wel uit tot volgend jaar en dan kan ik mooi de exclusives van MS blijven spelen op de PC.
Waar of niet waar. Ik zou je smoelwerk wel eens willen zien als het wel gebeurt. Jij altijd met je grote bek over Microsoft en Xbox. ROFL = Me dan.
Als Elder Scrolls VI enkel op XBOX komt koop ik wel speciaal daarvoor dat ding. Duurt toch nog 4 jaar waarschijnlijk.