1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Welke nextgen console ga je halen?

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 14 sep 2020.

?

Welke nextgen ga je halen?

  1. Xbox Series X

    51 stem(men)
    53,1%
  2. Xbox Series S

    4 stem(men)
    4,2%
  3. Playstation 5

    35 stem(men)
    36,5%
  4. Playstation 5 DE

    2 stem(men)
    2,1%
  5. Nintendo Switch (Lite)

    0 stem(men)
    0,0%
  6. PC masterrace

    4 stem(men)
    4,2%
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Xbox wordt voor mij pas weer interessant ergens in 2023/2024 wanneer DOOM 3 dan uitkomt, of de nieuwe TES nog insane wordt valt nog maar te bezien. Fable en Halo ook in geinteresseerd maar ik heb echt m'n twijfels over de kwaliteit. Je kunt wel met een flinke zak geld gaan strooien maar tot op heden heeft MS met de huidige gen echt nog geeneen ziek hoogstaande exclusive afgeleverd. Echt bizar.

    Mocht Sony daadwerkelijk met een volledig God of War vervolg komen eind 2021 dan komt die sws als eerste in huis.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En je kunt Xbox Live Gold voor een euro naar Game Pass Ultimate (zo lang je geen Ultimate hebt lopen op dit moment en niet eerder gebruik heb gemaakt van deze actie) omzetten via de conversie pagina.

    Koop een stapel XBLG prepaid kaarten op de bekende key sites voor een mooi prijsje, activeer deze (tot maximaal 36 maanden! Let daar op!) en doe vervolgens de conversie. Dan heb je voor voor de prijs van hooguit 1.5 next-gen game 2-3 jaar lang Game Pass Ultimate dat je zowel kunt gebruiken op PC als een Xbox! Het voelt bijna alsof je steelt!
     
    WorkingTitle en B Tender vinden dit leuk.
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Gears 5 was bijzonder goed.
    De Forza Horizon games zijn redelijk uniek in hun soort en erg kwalitaitef ook.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Mee eens...heb nu een PS5 preorder staan maar tegen 2023 wordt een Series S/X+gamepass ook voor mij wel interessant voor "er naast". Tegen die tijd hebben ze hopelijk een leuke library aan exclusive/day one gamepass games door de aankoop van Zenimax en al die andere studio's die ze de afgelopen jaren hebben overgenomen

    Blijkt trouwens dat de PS5 net weer even op Wehkamp te preorderen was doordat ze per ongeluk de voorraad die ze zaterdag al hebben verkocht nog een keer online hebben gegooid:lol:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik heb m nu tot oktober 2021 lopen, er is dus geen mogelijkheid om het langer te verlengen?
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat ik begrepen heb is dat het niet kan terwijl je Ultimate hebt of al eens gebruik hebt gemaakt van de actie.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ps5 en PC is een prima platform combinatie. In de gamepass zitten veel Xbox titels, maar eerlijk gezegd vind je op alle marktplaatsen (zoals Steam) veel Xbox titels. Buiten de Nintendo exclusives mis je weinig met deze combi.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2020
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Bedankt voor de tip! Ik heb wel eens eerder de Game Pass aangeschaft voor een euro geloof ik, voor een maandje. Dat maakt niet uit? Je mag alleen geen gebruik hebben gemaakt van deze upgrade actie?
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dat klopt denk ik maar zeker weten doe ik het niet. Gamepass vind ik vooral fijn voor alle kleinere games die ik anders nooit zou proberen.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dit durf ik ook niet te zeggen. Ging het daarnaast om Game Pass of Game Pass Ultimate? Ik heb namelijk Game Pass for PC gehad (en zelfs nog lopend tot halverwege volgende maand) en ik kon de upgrade gewoon uitvoeren.
     
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik heb even zitten graven in mijn bestelgeschiedenis. Ik heb twee keer eerder een maand de Game Pass aangeschaft (dus niet de Ultimate versie). Allebei in 2018 en aan de prijzen te zien allebei een actie (een keer van 1 euro en een keer van 0 euro gek genoeg).
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dan zou het in theorie moeten werken. Ik heb volgens mij ook een maandje Game Pass (For PC) voor een euro getest.
     
    Santino vindt dit leuk.
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Prachtig. :lol:
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Was te verwachten he
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    In ieder geval de casuals hebben Microsoft flink van hun voorraad ouwe X’s afgeholpen :)
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    En dan ook verbaasd zijn als je m een dag later in huis hebt.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Neem aan dat een groot gedeelte toch gewoon retour gaat?
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Om alle onduidelijkheid weg te nemen:

    Als je nu GEEN actief GP(U) abonnement hebt kan je gewoon weer van de actie gebruik maken om voor een eenmalig bedrag de gehele gold duur GPU te krijgen. Alleen de 1 euro actie is weg als je dat al een keer hebt gebruikt. Dat betekent dat je nu 1x 12,99 betaald om je gold om te zetten naar GPU.

    Ik heb het net een week geleden gedaan. Voor 90 euro weer drie jaar GPU.

    Als je de stappen doorloopt lijkt hij te zeggen dat het 12.99 per maand is. Maar als je het geactiveerd hebt zie je staan dat het voor de hele looptijd is.

    Dit is gewoon nog een legale manier die MS ondersteund. Gek genoeg..
     
    Santino en Modder-Eter vinden dit leuk.
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nouja, het is uiteindelijk natuurlijk puur om zieltjes te winnen voor je platform. Hetzelfde zie je bij de Epic Store, waar continu gratis games weggegeven worden. Zodra je eenmaal binnen bent en hooked bent dan blijf je vaak hangen.

    Daarnaast denk ik dat het maar een klein deel van hardcore gamers is die daadwerkelijk deze conversie gebruiken op deze manier, dus door gelijk 2-3 jaar te registreren. De meeste, meer casual, gebruikers zullen waarschijnlijk hooguit een jaartje Gold aan hun account hebben hangen.
     

Deel Deze Pagina