1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Welke nextgen console ga je halen?

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 14 sep 2020.

?

Welke nextgen ga je halen?

  1. Xbox Series X

    51 stem(men)
    53,1%
  2. Xbox Series S

    4 stem(men)
    4,2%
  3. Playstation 5

    35 stem(men)
    36,5%
  4. Playstation 5 DE

    2 stem(men)
    2,1%
  5. Nintendo Switch (Lite)

    0 stem(men)
    0,0%
  6. PC masterrace

    4 stem(men)
    4,2%
  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik heb hem al binnen! De X!! Veel platter dan ik dacht joh. Dom van ze, zo veel te vroeg uitleveren.
     
    lwn vindt dit leuk.
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Zojuist nog een Series S gepreordered bij de Wehkamp met achteraf betalen als optie :D (stond nog 2 exemplaren beschikbaar). Heb sowieso al altijd een gamepass omdat ik al een One S en laptop heb.
    En vond 299 euro een te mooie prijs om te laten liggen lol..
    Doe ik mooi mijn huidige One S in de verkoop tegen die tijd en kan de Series S dat plekje overnemen. PS5 komt volgend jaar of jaar daarna wel een keer.

    Eigenlijk is de Series S de console die Microsoft in eerste instantie had moeten aankondigen en daarna pas de X imo. Een veel interessanter product die veel beter bij de toekomstvisie van Microsoft past.

    Weet alleen helemaal niet de specs van dat ding. Hoeveel krachtiger dan de huidige PS4 Pro/Xbox One X is die?
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Day noemt men gewoon handel. Supply and demand. Heb de Apple Watch generatie 1 in het eerste weekend met €300,- winst verkocht.
    Ga maar eens naar Amazon NL en kijk daar maar voor die 3D Mario game die net uit is. Allemaal rond de €100,-
     
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    De Series S heeft een videokaart die iets minder is dan de One X, maar de processor en het geheugen maken het hoogstwaarschijnlijke een véél snellere console.

    't Is wel hele trieste handel tho.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat @Jimmy zegt, het zal uiteraard mooi winstgevend zijn maar ik blijf het uitermate triest dat je spullen wegkaapt van mensen die het graag willen om ze nog meer uit te knijpen. Maar ey, als jij graag zo geld wil verdienen mag dat :)
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    AHA DUS DAAROM PREORDER JE ALTIJD 6 JR VANTEVOREN @AgentSmith
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Als die mensen het echt graag gewild hadden, dan hadden ze er wel 1 op tijd besteld. Bedrijven doen dat ook, en om dat een particulier het doet is het plots een gewetens kwestie.
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    @Jorrie , ban deze mofo zo als je had beloofd.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Haha jezus gast relaxt. Maargoed lekker handeltje kerel, niks mis mee!
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Niks genade! Kielhalen!! ;)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Tbh van mij mogen resellers ook een ban. Is ook vrij sad.
     
    Garrett, Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    /Mod Nee
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2020
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Terechte vraag/opmerking lijkt me? :)
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nah...volgende week sleutels van het appartement in ontvangst nemen en dan klussen als een malle. Tegen de tijd dat klaar zijn is daar onderhand wel next gen gearriveerd.
     
  17. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Beide aangezien ze uitverkocht waren terwijl ik lag te slapen spaar ik even lekker door van mijn fooi en koop ik ze ergens in december/januari allebei wel...
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Thanks voor de bevestiging.

    Dan heb ik nog twee vragen voor je:

    - Weet jij of dit invloed heeft op gamesharing / goldsharing? Ik gameshare met een vriend en ik ben degene die altijd gold haalt. Ik neem aan dat hij ook gold behoudt? Kan hij wellicht zelfs meegenieten van de Game Pass games?

    - Waar haal jij in godsnaam 3 jaar gold voor 90 euro? :+
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    De PS5 disc version staat in bestelling bij de Media Markt. Ik ben geen fan van de Xbox One generatie, maar ik moet eerlijk zeggen dat het prijspunt van de Xbox Series S een mooie is en de weg die Microsoft inslaat een interessante is. Niet alleen qua “de Netflix van gaming”, maar ook met de koop van Bethesda. Het laat zien dat ze de volgende slag willen slaan en meer focus willen leggen op games, wat, en let’s be honest, ze goed kunnen gebruiken. Daarom komt de Xbox (nog) niet in huis, de games zijn voor mij de belangrijkste factor en qua games blaast de Playstation ze nog steeds weg. Ik wacht nog een jaartje of twee; even kijken wat ze met exclusives gaan doen.
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858

    Ja, sharing kan prima op deze manier. Normaal share ik ook. Alleen omdat dit zo goedkoop is en makkelijk om je eigen gamepass abbo te hebben, hebben we het nu beide genomen. Gamepass games kunnen volgens mij ook geshared worden. Alleen kan diegene die het niet heeft geen spellen ervandaan installeren.

    Via livekaarten.nl kan je goedkoop gold kopen. Voor de goedkoopste (32 euro per jaar ongeveer) moet je wel een paar stappen zetten, VPN etc. Maar dat is super simpel. Worden daar ook een paar goede gratis VPN 's voorgesteld.

    Een belangrijke noot. Als je de volledige drie jaar wilt, zeg dan nee tegen het Microsoft voorstel om een maand gratis te krijgen bij automatisch verlegen. Anders kom je op 24 maanden + 2 gratis en kan je je laatste 12 maanden kaartje niet gebruiken
     
    Gyrrack en Santino vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina