1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    Gewoon lekker auto's kijken :)
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Voor de niet-tweakers onder ons, hierbij ook even het resultaat op XBW:

    [​IMG]

    Moet nog wel het e.e.a. tweaken aangezien het stuur nu nog te laag/recht staat. Heb alleen niet heel veel ruimte meer door de integrated monitor mount dus moet even een compromis sluiten denk ik :+ Vandaag even proberen om de wheelbase wat lager te zetten maar dan wel 'schuin omhoog'.

    Thanks @Flavourlicious voor de random vragen die ik de afgelopen weken heb gesteld 8)
     
    Rossi46, hillss, Jimmy J. en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ziet er mooi uit hoor! @Jimmy J., complimenten voor wat jullie hebben neergezet. Zodra ik de ruimte heb komt er nog een bestelling.

    Waarom ben je voor een widescreen gegaan? Vind het er mooi uitzien maar uiteindelijk gaat iedereen toch door naar een triple screen set up.

    Welke sim speel je eigenlijk?
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Er zijn een hoop mensen (op reddit) die zelfs van triples naar een ultra wide zijn gegaan. Ik heb lang tussen triples en deze getwijfeld, maar toch hiervoor gegaan. Reden? Ervaringen van anderen + vind dit esthetisch gezien mooier. Moet nog even m'n FOV goed instellen, maar tot nu toe kan ik vrij veel zien en geen last gehad van dat ik niet wist waar andere wagens reden.

    Ik speel iRacing trouwens, iedereen die dat speelt mag me een PM sturen voor de friendlist :+
     
    Beltoni en B Tender vinden dit leuk.
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja ik vind het er ook mooier uitzien. Maar zag streamers als Dan Suzuki en DaveCam recent overstappen naar triples. Heb het idee dat je de FoV daar toch iets efficiënter kan benutten. Zelf claim ik nog steeds de 55" tv. Door de afstand met het scherm staat mijn FoV nu op 47 oid. Verre van ideaal. Circuits met veel krappe bochten blijven dan ook lastig omdat ik de apex niet goed kan zien.

    Zitten al met een flinke groep op iRacing die vanuit XBW zijn doorgestroomd! Na het ploeteren met Project Cars is het wel echt een verademing. Heb je ergens je naam staan? Dan voeg ik je even toe!
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben van triples naar widescreen gegaan, minder pixels en ik heb de kijkhoek naast me totaal niet nodig.
     
    noriCeramic en Beltoni vinden dit leuk.
  7. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Begint wel te jeuken hoor, mooie setup!

    Misschien als Fanatec een leuke Black Friday Sale heeft maar weer wat aanschaffen :p

    Ik vind 70,- voor een vervolg van Ride 3, een spel waarvoor ik oo 70,- heb betaald en welgeteld een 12 uur heb gespeeld, gewoon te veel.
    Zodra het spel gunstiger wordt, ga ik mij er wel aan wagen..
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Fanatec heeft al aangekondigd geen dikke black sales meer te hebben, ooit.
    https://forum.fanatec.com/discussion/1286/black-friday-2020-2021-2022-2023-2024-2025
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Haha volgende keer wat minder impulsief je gear verkopen :lol:

    Die Black Friday sale zou nu ook totaal niet logisch zijn gezien de populariteit van Sim Racing. Kan natuurlijk niet in hun cijfers kijken, maar kan me voorstellen dat een dergelijke sale gewoon marge kapot maken betekent.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Impulsief was het allerminst. Had het al maanden niet aangeraakt.

    Alleen nu de herfst z'n intrede doet, de dagen korter worden, motorweer schaars wordt en circuitdagen ook niet meer georganiseerd worden. Is de tijd om weer wat meer te gaan gamen wel aangebroken. En nu mis ik het wel een beetje dus.

    Maar de overstap naar PC zal ik toch niet maken. Daarvoor speel ik gewoon te weinig.

    Mijn straatmotor staat inmiddels ook op Marktplaats, dus heb zometeen weer echt tijd om te gamen :p
     
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Je speelt te weinig omdat je geen PC hebt.

    [​IMG]
     
    Alexknl en Kimi NL vinden dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Oke, jij wint.
     
  14. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Waren die maanden toevallig toen het lekker weer was? :+

    Ik heb nog weinig recht van spreken, maar ik heb nu in 3 dagen al meer plezier aan iRacing beleefd dan aan Project Cars 2 op de PS4 in een heel jaar bij wijze van. Een goede Gaming PC is alleen wel iets duurder dan een PS of Xbox :'-(
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nee, eigenlijk toen we de laatste PC2 cup hadden gereden in de hoek gezet en vervolgens niet meer aangeraakt.
    Toen kon ik nergens vinden of het spulletje ook zou werken op de nieuwe One Series X, dus toen de keuze maar gemaakt om het weg te doen.

    Bij mijn 360 was ik destijds ook te laat. Toen heb ik de hele fanatec setup voor een habbekrats weggedaan, omdat het niet op de One ging werken.

    Ach, het is niet zo alsof ik verlegen zit om een dure hobby erbij :p
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nice!
    Moet sowieso eens weer m'n Mic opsnorren.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Oke mannen. Het jeukt weer.
    Ik wil weer een stuurtje.

    Gewoon weer fanatec doen? of wat zouden jullie doen?

    @Jimmy J. Past een 55" TV op op jullie rig-steun?
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Heb de laatste maanden wat Thrustmasters, Fanatecs en Simucubes vastgehad, en zou inderdaad zo weer een duik nemen in het Fanatec eco-systeem. Klein voordeel is ook dat je het spul tegenwoordig bijna voor nieuwprijs weer kwijtraakt op Markplaats, mocht je er toch weer vanaf willen.

    @Kimi NL op die unified mount? Nee, geen 55 inch. Zowel qua omtrek als VESA-mount zijn die daar niet voor geschikt.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina