Yo. In plaats van te praten wat je favoriete games waren, nu met videos of muziek erbij. Je favoriete momenten deze generatie, of dat een wow-effect was of een verhaal wat voor avontuur je had toen je FIFA 2018 ging ophalen. Kom ermee, cuz we have rona en thuiswerk dus niks te doen. Begin conversatie, longshot van hele cutscene, suspense van hele cutscene, overgang naar Ennio Morricone en einde met Big Boss. Ground Zeroes was kort, meer een demo maar heb dit zoveel meer uren gespeeld dan MGS5. De hype die het veroorzaakte voor de full game ook, had zoveel liever dit soort kleine sandbox levels dan wat we kregen in MGS5. Een van de betere cutscenes deze generatie. Deze hele game heeft me infinite keer in mijn broek laten poepen. Kan me voor de rest weinig meer herinneren, maar dit soort shit liet me doodgaan. FIRST TIME PYRAMIDS Prologue cutscene fucked my mind Was al eerder gedaan in MGS4, maar deze fight inclusief The Final Waltz was denk ik mijn favoriete moment deze generatie Best song. Oscar worthy stuff
- Voor de eerste keer ooit online tegen Jimi en Patrick spelen en laten zien wie de baas is. - Mijn zoontje introduceren in het gamen. Die nu zwaar verslaafd is en in therapie moet denk ik, but fuck it. Was mooi.
Bruh u serious? Heb je alvast een mooie kist voor jezelf besteld? Of gaat dat tegen je afkeer jegens t kapitalisme in?