1. Super Mario Odyssey (NS): Fantastische platformer. Misschien wel de beste platformer die ik ooit gespeeld heb
2. God of War (PS4): Jezus, wat een game was dat zeg. Zelden een game gespeeld die mij zo enorm heeft opgeslokt.
3. Animal Crossing New Horizons (NS): Ja, ik geniet nog iedere dag van deze game. Zo heerlijk relaxed allemaal.
4. Resident Evil 2 Remake (PS4): Dit is hoe je een remake maakt. Ik heb de game geloof ik wel 3x uitgespeeld waar ik normaliter niet genoeg focus heb om een spel 1 keer uit te spelen
5. Detroit Become Human (PS4): Ik werd echt erin getrokken, het verhaal, de graphics, die eerste scene ook. Zo hoort een interactief verhaal te zijn
6. Red Dead Redemption 2 (PS4): Viel grafisch (enorm) tegen (fake HDR anyone?), maar was verder echt geweldig. Wat een sfeer ook.
7. Luigi’s Mansion 3 (NS): Mijn favoriete gameserie. Op de Switch. Met zulke sweety graphics. Damn, love it
8. Horizon Zero Dawn (PS4): Neerlands trots. Mooiste PS4 game op dat moment
9. Hitman 2 (PS4): Dit blijft toch wel een van de beste en vetste games ooit. Ik hou van Hitman en deze is echt een topper. Uitgebreid zoals mijn seksavond op woensdagmiddag.
10. Super Mario 3D All Stars (NS): Ja, ik noem deze game, het is een port, een stel rommetjes zonder poespas. Maar ja… Galaxy staat erop en die had ik nog nooit gespeeld. Nu wel and I love it. Had in mijn top 3 gestaan als ik niet zoveel had moete swiepen of mijn scherm aanraken.
Speciale vermeldingen:
Untitled Goose Game…. Hilarisch…. Mijn kinderen vinden het ook geweldig. Het is heerlijk om een gans te zijn.
The Legend of Zelda: Links Awakening..
Origineel nooit gespeeld en me hier enorm mee vermaakt. Zonder enige hulplijnen deed ik een pak langer over de game dan ze zeggen op tha intertjenet. Heeft echt enorm die Nintendo vibe..
Rainbow Six Siege
Heb ik honderden uren gespeeld. Enige FPS waar ik skills in heb gehad. Ik vond het ook echt leuk, zo 5 tegen 5 zonder te kunnen muurspringen, vliegen of iets dergelijks.
Laatst bewerkt: 7 okt 2020
Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.