1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Jouw hopes&wishes voor the next Generation

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 8 okt 2020.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Van Fight for NY zou ik heel graag een remake willen zien. Erg vette game was dat ja
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    • Een geslaagde XBW Awards 2020
     
    lwn, Reckuuza en Fiasco vinden dit leuk.
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ah meneer gelooft in sprookjes zie ik
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nooit met 4-man gespeeld volgens mij (MAYBE 1x bij een vriend met zijn broertjes), maar ben je dan ook zo slim om gewoon non-stop weg te rennen en verdedigen/blokken tot er nog maar 1 mannetje over is ...? Of zijn je friends dat zo slim dat ze dat na 3x doorhebben en jou eerst als voorgerecht nemen met zijn drieen?

    Anyway, aantal 'wensen' zijn al genoemd in dit topic, zoals een fatsoenlijke nieuwe tennis game (laat licenties gewoon zitten en kom met een originele cast van characters en mooie fictieve omgevingen/courts, maar wel met serieuze gameplay (Virtua Tennis, Top Spin).

    Normaal gesproken vraag ik ook altijd op de terugkeer van oude genres, maar dat gaat deze gen al best goed. Top down racers komen nu met The Art of Rally en Circuit Superstars (moeten ze wel naar console komen natuurlijk), JRPGs zijn ook grotendeels wel weer terug, side-scrolling platformers ook, en ook sims zoals vroeger Theme Hospital, Rollercoaster Tycoon, Sim City, etc, hebben allemaal spirituele opvolgers gekregen, en nog belangrijker, GOEDE spirituele opvolgers.

    Dus wat zou ik graag nog willen ...

    - Een kleurrijke nieuwe SSX. Nu heb ik van EA weinig verwachtingen meer, dus dan zou het van een andere studio moeten komen. Als ze het lekker kleurrijk en fantasierijk houden, beetje zoals SSX3 destijds, dan zou dat geweldig zijn.

    - Ik zit te denken aan de Yakuza reeks, en wat ik daarvan zou willen, en dan zou ik het eigenlijk mixen met high school, oftewel je kunt met jongere hoofdrolspelers komen die in een mooie Japanse stad naar school gaan, endaar dus avonturen in en om de school beleven, en vervolgens betrokken raken bij criminele praktijken. NATUURLIJK gooi je er de gebruikelijke lading coole minigames in, side-jobs, dating-sim, verschillende vechtstijlen, open world, meerdere vervoersmiddelen (maar je bent minderwaardig dus dan blijft het grotendeels bij een fiets of een beer ofzo ...).

    - Een spirituele opvolger voor de PGR serie, oftewel een tiental mooie steden, met ieder meerdere parcours, dynamic weather/light, etc, en dan het qua gameplay net zo houden als PGR/Driveclub.

    - Sonic Mania 2. Spreekt voor zich.

    - Een terugkeer van Guitar Hero/DJ Hero/Rock Band, maar dit keer met degelijke instrumenten, ipv plastic meuk wat na een paar maanden niet meer fatsoenlijk reageert.

    - Een fatsoenlijke console van Nintendo, zodat games als Xenoblade en Zelda op hardware kan draaien wat die games eer aandoet.
    Daarnaast ook fijn als je gewoon een Super Mario World of F-Zero in hun store kunt kopen, en dat het er dan ook gewoon foutloos uitziet, inclusief opties voor scanlines enzo.

    - Een foutloze Ninja Gaiden Black Remake, gebaseerd op Black, en dus niet op Sigma.

    - Een nieuwe Brothers in Arms. Een nieuwe Splinter Cell. Een nieuwe Trials: Oftewel, een Ubisoft dat gewoon weer toffe games uitkwakt. Zonder bullshit.

    - Het liefst zie ik een Street Fighter Alpha 4, en besteedt die shit dan alsjeblieft uit aan Arc Systems ofzo, zodat je die 2D anime-style hebt, want in Capcom zelf heb ik helaas weinig vertrouwen meer wanneer het op Street Fighter aankomt.

    - Ik wil gewoon taal-opties. Ik wil een Bloodborne met Japanse stemmen kunnen spelen. Ik wil een Spider-Man met Japanse stemmen kunnen spelen. Als al die opties gewoon beschikbaar zijn, geef die opties dan aan je consumenten zodat zij kunnen spelen zoals ze willen spelen. En biedt die opties aan via een IN-GAME menu, ipv dat je het afhankelijk maakt van system-language ofzo.

    - Een nieuwe The Last Guy (die top-down PS3 indie op maps waarbij je rijtjes mensen veilig naar een safe-spot moest leiden) zou wel tof zijn. Leuke gameplay, shitty graphics, dus als ze zoiets in next-gen kunnen doen, dan graag ...

    - Een nieuwe Power Stone. Why not!? En als we toch bezig zijn, doe ook gewoon opvolgers voor Crazy Taxi, Outrun, Skies of Arcadia, etc.

    - Een echte opvolger voor de Arkham games, ipv de rotzooi die ze laatst aankondigden.

    - Graag wat 'Complete Editions' van current-gen games, met opgepoetste graphics en performance, voor een leuk prijsje. Dus Nioh 2 GOTY, Final Fantasy VII, etc.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    :'-(
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Damn. Het gemoedelijke is er wel af op het forum
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nieuwe categoriëen voor de Awards. Grootste burn, ziekste pre-order, matigste pats, etc
     
  8. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    - Star Citizen eindelijk klaar.
    - Star Citizen naar PS5
    - PS5 Volledig backwards compatible met PS4
    - PS5 multi-tasking
    - Betere streaming functionaliteit (PS remote app)
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Meer concurrentie in het voetbalgenre. Fifa is bijna alleenheerser en PES doet zn best om te concurreren financieel gezien. Er is weinig vooruitgang geboekt op voetbal gebied deze gen.
    VR mag ook nu echt volwassen gaan worden voor op de consoles.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dacht ik ook aan, een 2K ofzo. Maar dan zit je met licenties hé.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Je kunt toch ook een cartoony voetbal-game maken met fictieve characters en omgevingen? Gewoon 8 a 10 fictieve teams, en daar een epische story-line en career-mode in verweven. Beetje zoals bij manga's, maar dan dus gewoon in een video game.

    Of je kunt van alleen een paar honderd echte spelers een licentie doen, en dat je gewoon 'create a team' functie doet, oftewel ik stel mijn team samen en tegenspeler ook, en that's it. Je eigen teams, outfits, etc.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zoiets, maar dan wel gewoon 11 vs 11 met normale regels en gameplay. Dan kun je alsnog wel een mode van 5 vs 5 op kleinere pitches toevoegen natuurlijk, maar in de basis gewoon gameplay redelijk serieus houden. Hoeft niet perse zo diep als PES, zolang het maar lekker wegspeelt, leuk is, en goede/uitdagende AI heeft.

    Sensible Soccer was ook 'easy to pick up, hard to master'. Nu hoeft het niet zo simplistisch als SS, maar soms heb je niet veel nodig om iets geweldigs te maken. Denk aan Rocket League, of Speedball 2, of Deathrow.
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Alles mbt Star Citizen is ijdele hoop ;) al zie ik het ook graag gebeuren. Heb al jaren een mooi schip klaar liggen in de hangar.

    PS5 bc is op 10 games na gelukt!
     
    lwn vindt dit leuk.
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Bizar lange post man.

    Het was 14 jaar geleden dus de exacte tactieken weet ik niet meer maar het was niet serieus dus met name elkaar naaien met 3 tegen 1 en gewoon een beetje lomp doen. Dat maakte het gewoon lachen. Het wordt daardoor iets minder serieus dan bijvoorbeeld Mortal Kombat of zo. En je eigen charachter maken was ook lachen.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je bent met PS6 in de war :+
     
    Reckuuza en lwn vinden dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

    Dat heet een PC.
     
    Alexknl en lwn vinden dit leuk.
  18. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Wat tof! Waar heb je dat nieuwtje gezien? Ik ben al een tijdje het internet aan het afstropen naar nieuws over dat onderwerp.
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
  20. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Thanks! Dat artikel verwijst naar de supportpagina van Sony waar alle informatie verzamelt staat. Dat betekent dus dat bijna alle 4000 titels van de PS4 op PS5 draaien. Daar ben ik blij mee :epic: en betekent dat ik ook zsm een PS5 ga halen. Speel ik Star Citizen nog wel even op de PC :foreveralone:

    https://support.playstation.com/s/article/backward-compatibility
     

Deel Deze Pagina