1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Jouw hopes&wishes voor the next Generation

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 8 okt 2020.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik hoop op de volgende dingen:

    - nog meer toffe SEGA reboots, bijvoorbeeld van dot emu/lizard cube.
    - een groter marktaandeel voor de Xbox.
    - meer toffe exclusives op de Xbox Series.
    - spellen die grafisch echt veel mooier zijn en niet maar een klein tikkie. Ik mis het Dreamcast wowgevoel.
    - minder spellen met te veel opvulling. Kort maar krachtig wil ik. Niet 100 000 suffe sidequests. Wat echte arcade style games zeg ik ook geen nee tegen.
     
    lwn, Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dit. Minder verdienmodellen, meer pure gameplay ervaringen waarbij de liefde voor het product van het scherm af spat. Ziel en zaligheid, geen middelmatigheid.
     
    Zumpelvelder, Sen en Daz vinden dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zelf ben ik onderdeel van het probleem. Vanwehe tijd gebrek wil ik graag games met een goed verhaal, sfeer en missies vol.met actie en mooie momenten. Geen opvulling maar 15 tot 20 uur puur vermaak.

    Alleen dat soort games koop ik 2ehands omdat ik geen 60 euro over heb voor een game die niet zoveel content heeft als andere games..tegenstrijdig, ik weet het .
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Elke verandering begint met zelfkennis. Sta eens stil bij jouw definitie van content en je bent alweer een stap dichter bij de waarheid.

    P.s. grote kans dat je alle games met korting zou kopen. Heeft dit echt met speeltijd te maken?
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Voor een deel wel. Spellen zoals FF7 remake keek ik echt naar uit en heeft redelijk wat content. Ook titels met een goede MP koop ik op release om vanaf dag 1 mee te kunnen doen.

    Een TLOU2 wacht ik dan weer op korting.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Wat vond je van FF7 remake? Beiden titels hebben veel verhaal elementen, maar FF mag ik natuurlijk niet overslaan.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vond hem geweldig. Enige minpuntje is dat er ook wat vulling in zit die qua gameplay prima is maar betreft verhaal niet echt boeiend. Maar dat is het enige.

    Ik vond het met name knap hoe ze het materiasysteem hebben weten te behouden maar wel een goede mix tussen real time en turn based combat hebben gemaakt. De.combat was ik bang voor maar die is super. Ook is het erg tof om het verhaal te beleven met goede voice actong en meer verdieping. Met name Biggs, Wedge en Jesse krijgen meer aandacht.

    Dit is één van de weinige games die ik platinum heb. Had je hem zelf nog gespeeld en wel het origineel?
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Origineel nooit uitgespeeld, maar ik ben wel met de Remake gestart. Op een gegeven moment zie je in een complex een boss (Buster dacht ik) op een gravlift naar de oppervlakte vervoerd worden, terwijl jij langs de railing in de diepte van de ruimte kijkt. Zwaailichten gereflecteerd op het kille metaal. Toen dacht ik bij mezelf: wat heb ik dit gemist zeg, die spanning en anticipatie. Deze game heeft STIJL. Het voelt bij vlagen extreem cinematisch aan, zonder dat er altijd veel gebeurd. Erg knap wanneer je dan je publiek gebiologeerd kunt houden, zonder met allerlei extrinsieke beloningen te zwaaien. Ik zou nog wel meer complimenten kunnen geven over FF7remake, maar dit viel mij gelijk al op.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Helemaal mee eens. Wat ik volgende generatie wil zien ook is weer een geweldige soundtrack. Ff7 en de remake hebben iconische muziek. Ook de karakters hebben persoonlijkheid en zien er tof uit. Dat mis ik deze generatie. Vorige generatie had Marcus, Cole en Baird. De generaties daarvoor een Dante van DMC, Drake van Uncharted, Kratos van GOW.

    Behalve Aloy van HDZ kan ik geen karakter noemen van deze generatie die me is bijgebleven.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2020
    Daz en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Character design in Overwatch is waarschijnlijk het allerbeste in deze generatie, gelijkwaardig aan Capcom's character design in hun beste jaren.

    Kassandra in AC Odyssey ook prima. Hollow Knight heeft een orima wereld. Verder niet echt veel wat er ECHT uitspringt, maar komt wellicht ook omdat we misschien wat weinig nieuwe IPs hebben met een focus up SP character(s).

    Die chick uit Dishonored 2 wellicht, maar goed, niet veel mensen hebben die game gespeeld. Ik ook (nog) niet. En is 1st person ipv 3rd person, dus dat scheelt ook.

    Oh, Arthur in RDR2 natuurlijk geweldig.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zijn inderdaad goede kandidaten. Een aantal daarvan zal echter niet in een vervolg game schitteren. Het zijn geen mascottes van hun game die mee verhuizen naar ps5 en de nieuwe Xbox. Maar wel personages met een goede persoonlijkheid en verhaal.
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    64v64 Battlefield 6<3
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Alsjeblieft niet. Dan wordt het nog nietszeggender allemaal.

    24 vs 24 of maybe 32 vs 32 is prima. Nog even los van straks half-lege servers (of half-volle servers), heb je als gamer gewoon meer gevoel van 'belangrijkheid'/impact wanneer de teams iets kleiner zijn.

    Ze moeten die hele Battefield shit gewoon terug naar de basis brengen; 3-4 goed uitgebalanceerde klassen, geen kill-cam bij snipers, en goede leuke uitgebalanceerde maps. ALLEEN Conquest.

    Oh, en een potje moet gewoon lekker maximaal 15, maybe 20 minuten duren. In BFV is ieder fucking potje een investering van een half uur ofzo.
     
    Zumpelvelder en Jorrie vinden dit leuk.
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Eens met dat het max 32 vs 32. Dat is prima zo moet idd niet meer worden

    Klassen die er tot nu toe in hebben gezeten zijn prima en moeten ze wel zo houden, uiteraard moeten die onderling genoeg gebalanceerd worden (zo was snipen in BF5 bijv. veel te gemakkelijk). Killcams zoals ze in BF5 zitten zijn wat mij betreft prima. Geen Call of Duty killcam maar je hebt weet wel door wie je bent gekilled. Met name belangrijk om snipers tegen te gaan die ergens achter in de map liggen en zich anders nooit zouden verplaatsen. Mee eens dat Conquest de hoofdmodus moet worden maar bijv. Breakthrough en Rush moeten er ook gewoon inzitten. 15 mins is imo wat aan de korte kant voor een potje (dat gelijkwaardig opgaat), zit je er net lekker in en dan ben je al weer klaar :+

    Belangrijkste is gewoon dat Dice een spel gaat maken wat met de launch al goed in elkaar zit en niet maandenlang patches nodig heeft om goed speelbaar te worden
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dit geldt basically voor elke dev. Maar het lijkt erop dat dat steeds lastiger te realiseren is gezien games ook steeds meer technisch gecompliceerd worden.
     
    Tim vindt dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Mee eens maar DICE spant wat dat betreft wel de kroon :+
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik hoop op een nieuwe TOP Elder Scrolls game! "Vervolg" op Skyrim dus en niet de MMO bullshit :)
    I know, hij is al aangekondigd, maar ben gewoon heel benieuwd hoe ze hem gaan vernieuwen. Hopelijk met betere sidequests die ook echt wat toevoegen zoals bv bij TW3.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Daar kiezen devs zelf voor. Voor mij hoeven al die games niet gecompliceerd te zijn. Van mij hoeven ze niet gelinked te worden met EA of Activision accounts. Van mij hoeven ze geen duizenden unlockables te hebben. Van mij hoeven er geen always online restricties in. Etc.

    "Keep it simple, stupid"

    Als ze 15-20 jaar geleden perfecte Battlefield games konden maken waarmee we ons jaren mee hebben vermaakt, waarom kunnen ze dat nu niet meer? In BF2 zaten toch ook geen unlocks,.daily missions, en andere onzin?
    Het was gewoon Conquest, goede map, iedereen lekker hun gang laten gaan, en klaar. Prima. Niets mis mee.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina