Weet niet hoe lang je wil wachten maar ik vermoed dat deze niet zo snel in prijs gaat zakken omdat ze weten dat best wel veel mensen op de next-gen patch wachten. Vermoed dus dat Cyberpunk tegen de tijd dat de patch uitkomt nog gewoon zo goed als full price is Ik wacht zelf wel eerst even de reviews af om te zien hoe hij zonder de patch op de PS5 draait en zie aan hand daar van wel of ik hem haal of ook wacht. Speel toch eerst AC Valhalla
Porsche in cyberpunk 2077 ? https://www.instagram.com/p/CGVHMSeB-fv/ Night City Wire: Episode 4 @ 18;00uur
Ok, nu ben ik zeer zeker onder de indruk geraakt van deze game.. Wat een details alleen al in de voertuigen
Tis allemaal heel mooi. Maar als RPG ben ik op zoek naar beelden van een dialoog en de consequenties. Iemand daar gameplay van?
Die stijgt nu sowieso naar het plafond op, wat ik met mijn Pro al heb als ik Witcher 3 op pauze zet. Hoogst storend dat dit Playstation probleem na al die jaren nog niet opgelost is. One X muisstil met elke game tot nu toe, daar moet ik echt boven gaan staan wil ik hem horen.
Yes ist het nog geen 16/11?? Toch een weekje verlof nemen mss dan.. of hopelijk hier in Belgie dan lockdown met telewerk Benieuwd of de PS5 muisstil is met deze game
2 games inruilen bij GameMania en Cyberpunk 2077 voor €29,- mee naar huis nemen. Kijk op de site welke games ze accepteren.