Spellbreak (@PlaySpellbreak) heeft getweet: We snuck a little announcement into the end of #Spellbreak’s new Accolades video… Prologue: The Gathering Storm is coming October 22! Teasers dropping before release day: ✔ Chapter System ✔ 9v9 Clash Mode ✔ New Outfits, Talents, and Consumables ✔ ...more?! https://t.co/UGJ2JPWkr2
https://tweakers.net/nieuws/173386/...-in-de-maak-na-melding-keuringsinstantie.html OMFG. Laat het waar zijn.
Zo je een directe remake willen van alle 3 de delen, of een Remake met het complete verhaal van de 3 delen (en DLC) in 1 game, met opgepoetste graphics (of course) en de beste gameplay ... ?
Ja die geruchten zijn er al maanden lang. Zelfs het gerucht met release datum is met een gerucht uitgesteld naar een nieuwe geruchten datum. Ja het kan tegenwoordig allemaal Of te wel buiten geruchten weten we nog steeds niks.
Zit niet op remasters van die games te wachten tbh. Waren destijds sterk, maar genoeg nieuwere ervaringen wachten nog om door mij gespeeld te worden. Remasters voor meer arcade-y games zoals THPS en Crash zijn super, maar anders vind ik remasters steeds maar meh, zelfs als ik de original niet heb gespeeld valt het vaak tegen. (Uitzondering is op het randje van nieuwe gen met een remaster komen om van next gen capaciteiten gebruik te maken.)
Misschien heb ik het mis, maar dit lijkt mij zo'n typische multi-gen port die je net zo goed op de huidige generatie kunt kopen.
Is het echt nodig tho. EA kennende wordt die remaster praktisch niks (check die needforspeed). Mss wat hogere resolutie, maar minder karteltjes her en der. Nou woopderdiedoo. Die shit kun je allang al spelen met Xbox backwards compatibility. En toen speelde je t al niet, en straks wss ook niet (maar toch kopen en EA spekken).
Ik heb de trilogie voor de pc wel, beetje modden en dan ziet het er waarschijnlijk nog beter uit dan de remaster Maar ach, ik kan me er wel in vinden voor diegene die de games hebben gemist.
Eén van de redenen waarom ik wel een aankoop overweeg, is meer omdat ik het spelen van Xbox 360 games op de One of One X gewoon kut vind en ik nog graag een beetje opboks tegen de mensen in mijn vriendenlijst als het gaat om de achievements. Sorry, maar dan ben ik nog echt een achievement hoer. Overigens denk ik niet dat ze het zo verpesten zoals met NFS, omdat de trilogie van Mass Effect wel van een wat groter statuur is en een dubbel achterban heeft, van de games en boeken. Zou enorm dom zijn en als het om remasters gaat geef ik EA meer kans dan Ubisoft, die zijn daar over het algemeen pas vrij lui in. Schat dat de kans dat ze het niet verpesten wel boven de 60% ligt. Even afwachten dus tot een trailer of zoiets!
true maar zijn dit dan de games waar velen op zitten te wachten? Ik niet, terwijl ik remasters niet per se een slecht idee vind.
Nou snap ik in eens waar jou open wereld moeheid vandaan komt na Andromeda. Dat verkennen gaat een keer vervelen.