Vind je? Zo goed vind ik deze screenshots er ook weer niet uitzien (even er van uitgaande dat de eerste 2 gameplay shots zijn). Ik heb niet zo iets van dit kan nooit op een PC/PS5/XSX
Het gaat niet zozeer om goed of slecht, ik zie diezelfde neppe "shine" die vaker gebruikt wordt in trailer foto's. Die zie je zelden ingame.
Far Cry has never looked so stunning, with luscious tropical vistas rendered at 60 frames per second and 4K resolutions on Xbox Series X and PlayStation 5. If you own a PS4 or Xbox One copy of the game, you can upgrade to the Xbox Series X | S* or PlayStation 5** edition respectively at no extra cost when your new console arrives.
Mooie zin ook Maar ja, de game zegt me totaal niks, zal wel weer bijna hetzelfde zijn als alle voorgaande delen.
Ben op zich nog wel benieuwd. Vind dat UBI met Breakpoint die franchise wel verbeterd heeft op wat punten die mij vaker storen aan de UBI formule (vooral de afwisseling). En met die nieuwe Watch Dogs hebben ze ook een game afgeleverd die echt wel wat anders doet dan de voorganger. Vond FC 5 en die sequel allebei wel lekker spelen. Als ze zorgen voor genoeg afwisseling in de kaart (wat stedelijke gebieden, en niet oneindige outposts die te veel op elkaar lijken) kan het wel weer lekker Rambo'en worden. Maar voor mij ook zeker geen game om op release voor volle pond te halen.
Ziet er allemaal prima uit. Mooie natuur, grote stad, en een schattig hondje. Hoop wel dat er gewoon outposts in zitten want dat is toch wel leuk altijd, maar kwam ik in deze footage niet tegen. Geen Day 1 ivm Season Pass (Ik wacht dan wel op een aanbieding voor de Complete/Gold Edition), maar zal hem ongetwijfeld een keer kopen.
They had me at the serious gritty vibes en omgeving, tot ze gingen strooien met macarena guns en rolstoelhonden. Byee ubi
Deze game vorig jaar bij mijn nieuwe ryzen cpu gekregen, ben benieuwd of die promotie straks nog werkt een jaar later