Heb mij er toen ik mijn OLED kocht wel een beetje over ingelezen en HDR10+ is iets vanuit Samsung uit en de vraag is of LG dit überhaupt wel wil gaan ondersteunen omdat ze volledig op Dolby Vision richten. Mocht er content zijn die HDR10+ dan zal deze wel gewoon op HDR10 worden afgespeeld op de OLED dus het is niet zo dat je dan helemaal geen HDR krijgt @Reckuuza als het goed is nog steeds gewoon de PS5 van bol.com
Het is weer maandag op XBW, gezellig. Als het goed is krijg ik de PS5 een week na release via Amazon.nl
Ligt er ook weer aan wat je speelt. Voor iets als Call of Duty kan een TV ook simpelweg te groot zijn. Zit je lekker linksboven op je minimap te kijken, zie je helemaal niet meer wat er op de rest van je scherm gebeurd.
Ik wil dus ook een nieuwe tv aanschaffen binnen twee maanden (ik verwacht de PS5 op release via Media Markt) en heb hetzelfde probleem. Ik heb een aparte studio aan huis waar ik m'n gamehok heb gebouwd. Maar dit is zo'n 9m2. Dan is een 55" wellicht/waarschijnlijk overkill. Het probleem is dat ik voor de LG CX wil gaan en de 55" goedkoper is dan de 48" De gierige Nederlander in mij moet dan toch die 55" kopen.
Ja haal die 55 sowieso. Ligt ook een beetje aan hoever je er vandaan zit, maar meer is beter en goedkoper is beter dus gewoon die 55".
Ongevraagde back ground info: Voor de 48" heeft LG een nieuwe productielijn op moeten zetten. Dit formaat pixels produceren is lastiger en daarom duurder dan wanneer ze iets groter zijn zoals bij de 55". Daarom is gek genoeg de kleine TV duurder dan de z'n grote broer. 't Is ook pas de eerste 48" terwijl 55" er al jaren is.
Jij bent idd op de hoogte. En juist die 48 inch afmeting is iets wat ik zoek. Dan maar iets duurder. Ik denk dat die setup mooi bij de nieuwe ps5 gaat passen.
Ik krijg net een bevestigingsmailtje van bol.com, dat de Series X op de dag van release bij me in huis is
Okay, de Series X is dan wel uitverkocht bij MS toch kan je er alvast een reserveren bij ze met flink wat korting. https://nl.pepper.com/aanbiedingen/...eyword_alert&utm_term=xbox&itm_content=167798