Muziek, top. Vibe, top. Mando himself, top. Baby Joda, top. Nostalgie? Niet top. Ik ben gewoon klaar met die shit. Het is continu blijven teren op nostalgische dingen. Podracing ding waar Timothy Oliphant mee boekt (die gast is wel ziek geaged tho) bijv, en dan natuurlijk Boba terug. Het zal Disney weer s niet zijn om niet gasten uit de dood te brengen. Darth Maul back, Palpatine back, Boba Fett back. Jezus man. Ik kan die shit niet meer serieus nemen. Ik ben zo Star Wars moe terwijl ik zo veel hou van deze franchise maar geef geen fuck meer.
Owja en dan moet ene
ook nog een opwachting maken. Tuurlijk. Daar krijgen de fans een harde lul van. Continu blijven teren op dit soort shit om een stijf pikkie blijvend omhoog proberen te brengen bij de fans. Maar iets echts, iets echts kwalitatiefs fucking amazing nieuws neer zetten? Nah.
Voor mij zijn bovenstaande gasten gewoon allemaal dood, beschouw ik alles wat na Lucas himself is uitgekomen (dus alle troep van Disney), gewoon als losse non canon fodder en dan kan ik er beetje mee leven.