Van de Spider-Verse versie van Miles in de tweede video. Het tekent heel erg af tegen de wereld, maar heeft ook wel weer zijn charme.
Snel kijken voordat ie weg is. Ongeveer 5 seconden om het spel te starten, 2 seconden om een savegame te laden.
Te starten terwijl die applicatie al aan stond denk ik? Normaal zie je van die logo’s van studio en uitgever of zouden ze dat er helemaal uitgesloopt hebben ivm snelle opstarttijd.
Dat is een goede...normaal als de applicatie nog aanstaat zou je verwachten (zoals dat nu ook op de PS4 is) dat je dan rechtstreeks weer terug gaat naar het punt waar je bent gebleven en je niet eerst het hoofdmenu te zien krijgt. Dus wat dat betreft lijkt het meer op een cold boot maar dan zou jij idd met logo's etc verwachten maar kan mij voorstellen dat Sony Insomniac gevraagd heeft om dit niet te doen omdat dit toch wel zo een beetje de showcase titel is van de launch lineup
Ik heb hem gedownload op de PS4 Ga hem maar niet spelen, een weekje kan ik me nog wel inhouden voordat ik hem op de PS5 kan spelen.
AYEEE dit moment in de game. Net ook al beetje nutteloos zitten webslingeren met Spider-Verse soundtrack op.