1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears 5

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 11 jun 2018.

  1. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik had hem vandaag ineens uitgespeeld, vond het zeer abrupt. Kreeg ook mijn achievement niet dat ik het uitgespeeld had. Verder een zeer dikke campaign inderdaad.
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Moet zeggen dat ik tot nu toe aangenaam verrast ben door deze game (recensies op Steam lopen behoorlijk uiteen). De gameplay voelt gelijk zo vertrouwd aan en het draait allemaal heerlijk soepel. Laatste keer dat ik Gears heb gespeeld zal ongeveer 6 jaar geleden zijn geweest, Judgement. Tempo ligt iets hoger nu voor mijn gevoel en de vijanden zijn agressiever en diverser dan ooit. Campaign eerste hoofdstuk nu doorgespeeld en bevalt goed, al word de game soms wel al best hectisch, dat beloofd dus wat voor de voor de aankomende levels...

    Ondanks dat de algehele stijl van de game nog maar weinig meer lijkt op het origineel deden mijn eerste potjes online mij toch direct aan de glorie dagen van Xbox Live terug denken met Gears of War. Voelt momenteel dus wel allemaal vrij nostalgisch aan, heerlijk zoiets! :thumbs:
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Wanneer komen er nou oude karakters terug in de game?
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De performance online is echt insane bij deze game.. _O_
    Een zeer constante framerate die schommelt rond de 120fps (ultra settings) en bijna altijd een ping van 3ms of minder. Super smooth!

    De playerbase lijkt wel niet heel erg groot te zijn en een modes als Execution word haast niet meer gespeeld. Al lijk het niveau bij de mensen die het wel nog online spelen echt hoog te liggen in mijn beleving, word sommige potjes echt keihard ingemaakt, maar dit is wel genieten hoor.

    Komt niet vaak voor dat ik een SP-campaign zo snel inwissel voor een multiplayer.
    De mode Escape, als ik tenminste medespelers kan vinden, bevalt ook erg goed. Lekker snelle 'instant action' en niet zo tijdrovend als Horde, al blijft die mode by-far mijn favoriet met een leuk team.

    Geen idee.. Maar eerlijk gezegd mis ik er niet direct ofzo, kan zelfs al best wel wennen aan bepaalde nieuwe menselijke characters. Alleen die robots hadden voor mij niet gehoeven.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    "All I can say is December and the title is Hivebusters, so it might give you a little hint as to what that content might contain," said Zoe Curnoe, Gears 5 principal lead producer. "That'll be available on the new consoles as well, so it'll be optimized for those two."

    In Gears 5, the Hivebusters are a squad of three who never make an appearance in the campaign but instead star in the new mode Escape. Team Scorpio's Keegan, Lahni, and Mac are the default squad (though you can go in with one of your choosing) that infiltrate Swarm hives on what would be considered suicide missions to destory the enemy strongholds from the inside. Team Scorpio doesn't have much of an identity in Gears 5, though they do have an origin story in the Gears of War: Hivebusters comics.

    Other than an estimated playtime of 3-4 hours, Curnoe said more DLC details, including whether or not it'll cost anything, will be shared in early December. Members of The Coalition previously said they weren't interested in developing story DLC for Gears. Curnoe said the philosophy of the statement is still true in that they don't want to hold anything back when developing a campaign, but chose to develop the expansion after fan requests.

    Mike Rayner, studio technical director at The Coalition, also mentioned the story DLC will be the first Gears story reviewed, tuned, and polished on the Series X and Series S during the content's original development rather than upgrades made after.

    "So the things that we're doing with global illumination and constant mapping I think are a good example, and we've made sure that the content is really set up to take advantage of that," Ryaner said. "The ultra-res textures are now there and we can kind of tune them and make sure that they really show up in 4K resolution with the additional memory we have on these consoles and the ability to stream them in super fast."

     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Zieke trailer. Hyped. /s
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Damn dit ziet er erg goed uit zeg.
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Enige probleem aan deze game, het bevat eigenlijk te veel content en zoveel is co-op gerelateerd dat je echt een zeer dedicated groepje Gears spelers nodig hebt wil je dit kunnen spelen... =(
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gaan al tijdje geruchten dat Batista de rol van Marcus Phenix op zich zou nemen in een Gears film. Maar laatste jaar niks meer over gehoord.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    /slurp

    JA

    Edit: ook hier kortere laadtijden, van +/- 45 sec naar +/- 8 sec. En nog steeds betere reflecties en schaduwen en nog veel meer. Inclusief VRS "variable rate shading", waarbij onderdelen van het scherm op een lagere shading resolutie worden weergegeven. Nauwelijks zichtbaar voor het oog, maar het scheelt veel performance & system resources. En dat kan weer gebruikt worden voor meer details of een hogere algemene resolutie. Multiplayer: 120 FPS LOCKED. :D
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2020
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wordt dit nog serieus actief gespeeld?
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Geen idee Reck
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Al vuurwerk gekocht, Reck?
     
    Zumpelvelder en Reckuuza vinden dit leuk.
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Lijkt mij in ieder geval vrij duidelijk dat er dit jaar extra gestookt moet worden tijdens de jaarwisseling, Covid-19 wegblazen enzo.. Beetje zoals de Locust klein krijgen met de Hammer of Dawn zeg maar. 8)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    "The Beast" in action...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb alvast Gears 5 aangeschaft voor dinsdag. Echter dlc is dat de moeite waard of is er geen SP dlc?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Aangeschaft? Zit toch gewoon bij gamepass?
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    O geen idee joh ben nog helemaal niet daarmee bezig geweest.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Inconceivable difficulty... :lol: Waanzin!
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Sinds jaren heb ik weer een Xbox onder de tv staan en met Game Pass is er dan genoeg om in te halen. Zo had ik de Gears 4 en 5 campaigns nooit gespeeld. In de laatste twee weken heb ik ze er allebei doorheen geknalt en hoewel de kwaliteit van beide erg hoog is, is deel 5 beter en voornamelijk leuker om te spelen dan zijn voorganger. Ben benieuwd wanneer ze met een volgend deel komen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina