Ik zie het, met alle nieuwe/oude members die zich weer hier laten zien. Misschien moeten we Ubi vragen vaker een goede AC uit te brengen.
Ook fijn voor jou toch? Een tijdje gelden was je nog enthousiast over deze titel, dus ga jij ook voor Valhalla?
Review time:
Valhalla voelt als een culminatie aan van voorgaande ervaringen. Niet alleen verhaal technisch, maar ook als ik kijk naar de opbouw in de gameplay. Wel nog veel bugs, maar dat kan worden verholpen. De basis systemen zijn hier en de meesten (maar niet alles) zijn beter uitgewerkt dan ooit. Origins en Odyssey voelen aan als "tryouts", leidend tot Valhalla. En het moet gezegd worden: erg mooie wereld. Minder copy & paste en dat zie je direct.
EDIT: additionele opmerking van de reviewer van Downward Thrust: "Unlike Odyssey which was full of artificial (and frankly inflated) level requirements (probably to steer players towards buying boosters in the shop), Valhalla had no such roadblocks. I played mostly the main story, and gear hunted occasionally. So for the game to have a smooth curve all the way to the end without the need for grinding is very refreshing". Als dit waar is kan ik alleen maar zeggen: dankje hiervoor Ubi.
Laatst bewerkt: 9 nov 2020