1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Van alle passes is dit denk ik wel de meest voordelige.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Met het gebruik van die voordeelsactie destijds wel, maar ik zie mezelf straks niet verlengen wanneer het 15 euro per maand ofzo kost.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat de strategie van Microsoft gaat zijn dat Live gratis wordt. Dus online kunnen gamen met vrienden en dat gamepass de enige betaaldienst wordt. En dan is de keuze voor Xbox qua console wel heel voordelig.
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Het kan goedkoper. Je kunt Xbox live codes kopen en die er aan vast plakken. 12 maanden gold = 4 maanden ultimate game pass.

    Op cdkeys is 12 maanden gold (Brazilië) nu 33 euro.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Uiteraard, maar de vraag is hoe lang Microsoft die conversie nog aanhoudt. Als ze op een gegeven moment genoeg zieltjes binnen hebben dan is dat ook over.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dat zal ongetwijfeld samen hangen met de verkoop van Xbox live codes. Zolang die verkocht worden zal de conversie blijven bestaan lijkt me. Ze kunnen het niet maken om mensen te laten zitten met nutteloze codes.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    RAINBOW SIX SIEGE OP 22 OKTOBER NAAR XBOX GAME PASS

    Rainbow Six Siege komt op 22 oktober naar Xbox Game Pass voor console en Android. Dat laat Microsoft weten in een nieuwe blogpost.
    De game is vanaf donderdag speelbaar op Xbox One, en Android via xCloud voor Game Pass Ultimate-bezitters. Het betreft de basisversie van de game, maar Microsoft benadrukt dat spelers tot tien procent korting krijgen op in-game items, waaronder de Year 5-pas met nieuwe operators.

    Ubisofts tactische shooter lanceerde in 2015 en bedraagt momenteel 60 miljoen spelers. Voor het einde van het jaar verschijnt een update voor de Xbox Series X en PlayStation 5 die de game op 120fps in 4K-resolutie laat draaien. Bezitters van de digitale versie van Siege kunnen de update gratis downloaden.
     
  8. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dit nu dan? Als je bijvoorbeeld eerder gebruik hebt gemaakt van de 1 euro gamepass actie, en nu dus t/m ergens in 2021 gamepass hebt. Wanneer je daar nu een nieuwe 12 maanden gold tegen aanzet, wordt je gamepass dan ook weer verlengd?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja.

     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    We’ve got more games coming to Xbox Game Pass on Console, PC, and Android devices – but heads up some are a little spooky! This month is packed full of comfy games, remastered classics, spooky adventures, and more. I would like to think I could brave a night in my couch fort at home playing these games – but I scare easily and might stick with playing with the lights on. Let’s get to everything coming soon!

    [​IMG]

    https://news.xbox.com/en-us/2020/10/26/xbox-game-pass-coming-soon-october-november-2020/
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Knights & Bikes lijkt me wel leuk. Leek me destijds al leuk, maar indies kosten tegenwoordig 20-25 euro dus nooit gekocht. De rest zal ik waarschijnlijk niet spelen.
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nice Planet Coaster en Tetris Effect

     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En Star Wars Jedi: Fallen Order is vanaf vandaag beschikbaar op EA Play / Xbox Game Pass! Dat is er eentje die ik wel wil spelen!
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zou deze wel pas op de next gen spelen. Ben er op de PS4 Pro uiteindelijk door de slechte framerate maar mee gestopt:'-(
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Laat vandaag net een nieuwe console mijn huis betreden. :cool:
     
    Tim vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Game is vorig jaar nov uitgekomen. Advies: wacht een dik jaar later zodat je geen framerateproblemen hebt op nextgen. Ja sure.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Er zijn idd ook wat mensen die framedrops niet zo erg vinden maar als je toch al meer dan een jaar wacht om het spel te spelen kun je imo ook nog wel wat extra wachten tot je een next gen hebt en de ervaring (neem ik aan) een stuk beter zal worden
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    @Yi-Long battlefield 1943 zit ook nu in gamepass. Dus je kunt weer los als je wilt. Goede tijden waren dat.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik had hem sowieso al, maar wellicht brengt dit wat nieuw leven online, dus zal hem vandaag of morgen weer even open gooien :)

    Heb me gisteren vermaakt EN geergerd met Tetris en Planet Coaster. Leuke toevoegingen, en Planet Coaster ziet er ook prima uit. Qua controls ben ik met Coaster nog wel erg aan het stoeien. Vond ik Two Point Hospital een heel stuk makkelijker.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik stoei al met de controls met Planet Coaster op de PC :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina