Dank je schat. Edit: Zonder problemen ingelogd. Maar in Friesland krijgen de meeste pas in 2235 een console.
Ga toch de S halen met game pass ben heel erg benieuwd!!! Denk dat de ps5 er ook wel komt maar voorlopig ben ik wel even zoet denk ik!
dat jij uberhaubt internet hebt wss ben je first bewoner sneek die xbox one x heeft kun je dat toch mooi op je cv zetten drer
Series S werkt ook top. Had verwacht dat het tov mijn PS4 Pro geen grote grafische vooruitgang zou zijn. Maar die is nog best groot en vooral de SSD maakt het grote verschil in hoe snel het menu is en quick resume, laadtijden etc. In Forza Horizon 4 straks 14 seconde ofzo, terwijl op mijn One S dat ruim een minuut was .
klinkt goed! Ja het is absoluut geen geld, al hoop ik dat er toffe games op game pass zitten en het geheugen genoeg is.
Passen genoeg games op, tenzij je er 10 door elkaar wilt spelen . Bij mij word het mijn tweede console naast de PS5, dus zoveel game space heb ik niet nodig op de Xbox.
Heb overigens mijn externe harde schijf mooi op de PS4 Pro kunnen aansluiten. 4 terabyte van WD. Hopelijk worden die voor de Next Gen consoles snel goedkoper.
Vind het wel behoorlijk veel rook voor iets wat niet in de fik staat Niet gewoon iemand aan het trollen?
Ik heb al meerdere videos gezien met hetzelfde probleem. Schijnbaar toch iets mis bij sommige exemplaren?