Werkt pijl en boog in Valhalla eindelijk weer soort van goed dan? In Odyssey was dat echt nutteloos, deed totaal geen schade.
Assassin’s Creed Valhalla behaalde bij lancering tweemaal zoveel spelers als Assassin’s Creed Odyssey, het vorig deel in de reeks. Dat maakt Ubisoft bekend. “Het uitbrengen van Assassin’s Creed Valhalla op maar liefst zeven platformen in de context van COVID-19, is een ongekende prestatie van alle meewerkende teams over de wereld”, zegt medeoprichter Yves Guillemot. "We zijn enthousiast om spelers op Xbox Series X/S en PlayStation 5 te verwelkomen met een game die de kracht van deze nieuwe hardware volledig benut. Dit belooft veel goeds voor deze feestdagen, met Assassin’s Creed Valhalla als een van de meest succesvolle games van dit najaar.” Volgens Ubisoft overtroffen de kijkcijfers van de game op Twitch en YouTube daarnaast ‘alle andere games van Ubisoft’. Bij lancering keken bijna 286.000 mensen naar de game op Twitch.
In Origins was het volgens mij krachtiger en uitgebreider. Ben met odyssey niet ver gegaan, maar leek in verhouding niet echt optie te bieden voor een archer focussed build.
Prima, maar het probleem was dat zonder zo'n full-blown archer build de boog eigenlijk niks toevoegde. In stealth headshots maken ging nog wel, maar zodra je eenmaal in combat zat deed het (in mijn ervaring dan) zo weinig damage dat je het niet hoefde te proberen.
PS4 keys kunnen volgens mij alleen via account sharing idd. Zou ik zelf nooit aan beginnen. Wat dat betreft is dat wel een dik nadeel want op xbox en pc haal je makkelijk de nieuwste games voor 40-45 euro.
Had FIFA wel middels een key gekocht wat gewoon werkt voor de PS4, dus het kan wel, echter was dit ook de enige keer dat ik dat heb gezien Hopelijk komt er wat meer nu er een digitale editie van de PS5 is.
Heb wel hier en daar wat framedrops. Maar nog geen vastlopers oid. 4u gespeeld Eigenlijk wel knap hoor. Mooiste game die ik heb gespeeld op de PS4 so far (dus ooit lol)