Lol mooier dan last of us part 2 lijkt me sterk (al is die geen open wereld natuurlijk). Of heb je die niet gespeeld?
Nee, dat niet. Ik heb hem gespeeld op de One X en nu Series X, maar daarin is RDR 2 imo nog altijd de koning. En bovendien vind ik de belichting tussen bijvoorbeeld bomen door af en toe sterk afwijken van wat het moet zijn, maar de bergen etc in de verte komt wel dicht in de buurt van RDR 2 imo, ook op last gen consoles. Sommige momenten zijn geweldig mooi, andere weer niet... maar het is wel erg fijn om op deze manier door te de wereld te gaan. Noorwegen is trouwens wel vervelender dan Skellige in Witcher 3 imo.
Heb zeker 4 verschillende AC’s gehad, maar alleen deel 1 uitgespeeld. Kom er nooit écht doorheen. Toch wel zin om Valhalla te kopen
Dat is altijd alleen die release hype, na 2 weken boeit het je geen fuck meer en heb je weer een game op de plank liggen van 60euro die je uiteindelijk 5uur hebt gespeeld
Ik wacht wel lekker even. De enige games die ik op release koop zijn eigenlijk de Nintendo first party games, omdat die nooit in prijs dalen. AC: Valhalla is over een maand vast hooguit voor 40 te krijgen. En dan zijn de bugs vast ook nog eens gefixt! Ok. Cyberpunk is een uitzondering.
Heb nu 5 uur op de teller en ben nog steeds in Noorwegen. Ga pas naar Engeland als de Series X er is. Ik vind het spel toch wel weer heerlijk hoor. En op de one X ziet hij er fantastisch mooi uit. Wat ik wel erg jammer vindt is de screentearing. Soms is het er niet en soms is het heel erg. Het spel oogt daarom voor mij niet zo gepolijst als Ac Odessey. Krijg een klein beetje Unity gevoel.....(heb ik ook helemaal kapot gespeeld overigens) Nu hopen dat Bol.com zijn belofte nakomt en 9 december de Series X brengt, want dan kan ik naar Engeland......zin in....
Niet zo ver hoor. Effetjes in Engeland aangemeerd. Maar daarna weer terug naar Noorwegen om wat wealth te zoeken etc dus daar ben ik nu helemaal klaar.