1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik denk dat deze game gewoon een dermate hoge hype heeft dat het alleen maar kan gaan tegenvallen. Het kan de verwachtingen van mensen niet meer overtreffen door al dat uitstellen en ophypen van de game. Mocht dat wel het geval zijn, dan zie ik dat wel een tijdje na release in de reviews terug.

    edit; Hij is nu 40 euro voor pc op cdkeys. Maar ik ga me inhouden :+
     
    Zifnap en Servantes vinden dit leuk.
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik verwacht gewoon een witcher achtige game maar dan leukere setting.
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik verwacht gewoon een witcher achtige game maar dan stommere setting.
     
    Cyndris, Reckuuza en Sandman069 vinden dit leuk.
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik ook, ik verwacht gewoon een heel goede game. Of ze het niveau halen van The Witcher zal gewoon afhangen of ik deze setting net zo leuk vind als die van the witcher.
    Het ziet er alleszins goed uit, nu hopen dat r niet te veel bugs inzitten vanaf het begin :p
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik verwacht vooral een bugfest. Leuke game voor de budgetbak.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik verwacht dat ik na twee uur teveel dingen zie op de map en de game niet meer aanraak.
     
    Jimmy J. en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik verwacht dat ik deze game over 3 jaar ga spelen. En dan na een uurtje weer stop.
     
    Daz vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    ik verwacht dat ik m helemaal nooit ga spelen
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat heb jij met alle open wereld games... inclusief The Witcher 3.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik denk dat ik hem net als The Witcher 3 op release koop. Paar uurtjes speel en er dan al klaar mee ben.
    Om hem vervolgens in 2025 weer op te pakken en uit te spelen en dan toch prima game vind.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nee nee, jij hebt hem al gekocht. Schelm! :+

    Ga Cyberpunk trouwens niet kopen. Ga hem toch op de korte termijn niet spelen, so why even try? :/
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2020
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Neenee ik wil echt wachten, heb namelijk het gevoel dat het een grote flop wordt. Dan is 40 nog teveel.. Heb wel geleerd van No Mans Sky.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Waarom denk je dat? Dit is natuurlijk niet de eerste titel van deze studio.
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    3x uitgesteld en torenhoge hype zal er wel mee te maken hebben :+. Ook dom dat ze hem 2 weken na de release van next gen, zonder next gen optimizations uit brengen..
     
    Alexknl en Jorrie vinden dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Resultaten uit het verleden bieden geen garanties, met de Witcher hadden ze naslagwerk, nu moet alles zelf bedacht worden en een compleet nieuwe setting, teveel variabelen voor mij waar het mis kan gaan. Deze maanden crunch tijd zal de game ook geen goeds doen ben ik bang.
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Nu hebben ze ook naslagwerk in de lore van Cyberpunk 2027 etc. En ze werken samen met Mike Pondsmith. Dus qua plot verwacht ik niet iets dat gaten vertoond of slecht is.
     
    VapoChill en Zifnap vinden dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    @Jorrie & NG: Ongetwijfeld, maar ik zie Alex het woord "flop" schrijven. Dat vind ik nogal wat sterker klinken dan "niet zo goed als The Witcher 3".

    Ondanks alle bovengescheven risico's heeft CD Projekt natuurlijk wel veel ervaring opgebouwd.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Laten we maar even wachten tot de game uit is, hopelijk heb ik het mis. Ik verwacht wel echt meer gameplay te zien de komende weken.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dat is het niet hoor. Ik kan prima open wereld games heel erg diggen. GTA V. Shadow of Mordor. Shadow of War. Assassin's Creed. God of War (semi). Pokemon Red. Whatever. Er is gewoon iets aan The Witcher wat me niet aanspreekt. Dat is sowieso al dat ik alles ontzettend clumsy aan vind voelen. Hoe Geralt loopt, klimt, springt, landt, animaties puur, imo ruk. Het speelt gewoon niet lekker. Bij elke nieuwe poging om de game te spelen begin ik logischerwijs in het begin bij dat fort en dan moet je wat behendigheid doen en dan denk ik al van jezus wat beweegt die gap kut. De camera beweegt kut. Rare blur eromheen, ik weet het niet. Een game moet gewoon lekker spelen en dan boeit het me niet of het open world is of niet. Wss taste maar mss herkennen meer mensen dit.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2020
    Yellow 13 en fredfenster vinden dit leuk.
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Die beweging animaties zagen er inderdaad vaak echt niet uit. Vond w3 grafisch ook helemaal niet mooi op ps4 (denk pro, maar weet niet zeker). Maar grootste turn off was die beweging voor mij ook, ik ga daar niet uren naar kijken en je weet die game geeft content voor dagen.
     

Deel Deze Pagina