Ik denk dat deze game gewoon een dermate hoge hype heeft dat het alleen maar kan gaan tegenvallen. Het kan de verwachtingen van mensen niet meer overtreffen door al dat uitstellen en ophypen van de game. Mocht dat wel het geval zijn, dan zie ik dat wel een tijdje na release in de reviews terug. edit; Hij is nu 40 euro voor pc op cdkeys. Maar ik ga me inhouden
Ik ook, ik verwacht gewoon een heel goede game. Of ze het niveau halen van The Witcher zal gewoon afhangen of ik deze setting net zo leuk vind als die van the witcher. Het ziet er alleszins goed uit, nu hopen dat r niet te veel bugs inzitten vanaf het begin
Ik denk dat ik hem net als The Witcher 3 op release koop. Paar uurtjes speel en er dan al klaar mee ben. Om hem vervolgens in 2025 weer op te pakken en uit te spelen en dan toch prima game vind.
Nee nee, jij hebt hem al gekocht. Schelm! Ga Cyberpunk trouwens niet kopen. Ga hem toch op de korte termijn niet spelen, so why even try? :/
Neenee ik wil echt wachten, heb namelijk het gevoel dat het een grote flop wordt. Dan is 40 nog teveel.. Heb wel geleerd van No Mans Sky.
3x uitgesteld en torenhoge hype zal er wel mee te maken hebben . Ook dom dat ze hem 2 weken na de release van next gen, zonder next gen optimizations uit brengen..
Resultaten uit het verleden bieden geen garanties, met de Witcher hadden ze naslagwerk, nu moet alles zelf bedacht worden en een compleet nieuwe setting, teveel variabelen voor mij waar het mis kan gaan. Deze maanden crunch tijd zal de game ook geen goeds doen ben ik bang.
Nu hebben ze ook naslagwerk in de lore van Cyberpunk 2027 etc. En ze werken samen met Mike Pondsmith. Dus qua plot verwacht ik niet iets dat gaten vertoond of slecht is.
@Jorrie & NG: Ongetwijfeld, maar ik zie Alex het woord "flop" schrijven. Dat vind ik nogal wat sterker klinken dan "niet zo goed als The Witcher 3". Ondanks alle bovengescheven risico's heeft CD Projekt natuurlijk wel veel ervaring opgebouwd.
Laten we maar even wachten tot de game uit is, hopelijk heb ik het mis. Ik verwacht wel echt meer gameplay te zien de komende weken.
Dat is het niet hoor. Ik kan prima open wereld games heel erg diggen. GTA V. Shadow of Mordor. Shadow of War. Assassin's Creed. God of War (semi). Pokemon Red. Whatever. Er is gewoon iets aan The Witcher wat me niet aanspreekt. Dat is sowieso al dat ik alles ontzettend clumsy aan vind voelen. Hoe Geralt loopt, klimt, springt, landt, animaties puur, imo ruk. Het speelt gewoon niet lekker. Bij elke nieuwe poging om de game te spelen begin ik logischerwijs in het begin bij dat fort en dan moet je wat behendigheid doen en dan denk ik al van jezus wat beweegt die gap kut. De camera beweegt kut. Rare blur eromheen, ik weet het niet. Een game moet gewoon lekker spelen en dan boeit het me niet of het open world is of niet. Wss taste maar mss herkennen meer mensen dit.
Die beweging animaties zagen er inderdaad vaak echt niet uit. Vond w3 grafisch ook helemaal niet mooi op ps4 (denk pro, maar weet niet zeker). Maar grootste turn off was die beweging voor mij ook, ik ga daar niet uren naar kijken en je weet die game geeft content voor dagen.