Hier zouden ze eigenlijk best wel een anthology series van kunnen maken zodat je elk seizoen een nieuwe setting heb
Is dat Narcos een beetje de moeite waard, of meh? Ben net begonnen met een wat luchtigere serie, Strong Girl Bong-Soon, en aan Stranger seizoen 2, maar als dat Narcos een beetje de kwaliteit van Breaking Bad en Saul kan benaderen, is het maybe ook wel de moeite waard ...
Je hebt Narcos en Narcos: Mexico. De gewone Narcos is zeker de moeite waard maar bij Mexico ben ik ergens begin seizoen 2 mee gestopt
Begonnen met Itaewon Class. Eerste 2 afleveringen prima. Serie heeft lovende recensies gekregen, dus ben benieuwd. Stranger seizoen 2 was een beetje ingewikkeld soms ivm de namen en meerdere verhalen/zaken die door elkaar gehaald werden, maar uiteindelijk weer een goed seizoen, en hopelijk snel een seizoen 3.
Eerste ep van The Liberator gekeken, maar vind dat stijltje toch echt 3x niks. Lijkt ook meer op een b film zo.
Had alles wel zo'n beetje gezien, dus ik dacht ik ga The Crown eens checken. Eerste 2 afleveringen waren echt nice. Beetje Downton Abbey achtig chill, maar dan ergens anders over. Obviously. Kwaliteit is top, houd ervan. Beetje zoals The Boys, maar dan precies alles anders.
Ik denk inderdaad niet dat ik twee series kan bedenken die verder uit elkaar liggen. Enige overeenkomst is dat Butcher brits is denk ik. Als het niet duidelijk was, ik lulde ook echt maar wat.