1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    LOL. Vind dat echt maar een heel klein excuus als je ziet dat andere studio's wereldwijd wel het nodige kunnen, ook de kleinere. Ze hebben, afgaande op reviews en gameplaybeelden echt bergen met werk te doen. 8)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bovendien is het niet alleen de bugs, ze hebben gewoon een heel andere stijl aangenomen wat de originele game zo uitzonderlijk maakte. Bullshit excuus.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Het voldoet niet aan hun eigen kwaliteitsstandaarden maar releasen de game wel. Lachwekkend
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Zeer kwalijke zaak als je weet dat je rommel op de markt gaat brengen en dan je excuses erbij schrijft. Hopelijk patchen ze de zaakjes wel.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gaat nog lang duren ben ik bang, maar dan kun je wel een gepatchte game kopen voor 5 euro. :D
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Laat ik hem nou net hebben gezien voor €8,- in de Argentijnse store. Dat wil ik er nog wel op stuk slaan als die gepatched is.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vind die Argentijnse store totaal niet klantvriendelijk
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heeft ook niet zozeer met de klantvriendelijkheid te maken maar eerder dat je via Discord kan shoppen voor zachte prijsjes. Gister voor omgerekend €19,- de game Dirt 5 weten kopen.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Van de Capcom ransomware leak

    • Resident Evil Village details (Current-gen release, April launch, Demo before release)
    • New multiplayer Resident Evil referred to internally as Project Highway/Village Online. It's a Battle Royale of some sort.
    • New Ace Attorney collection for PS4 and Switch (AA1-3 and DGS1-2)
    • New project codenamed "GUILLOTINE" for Switch in February, other platforms in May
    • Unannounced project "Reiwa" in May, no platforms mentioned
    • Monster Hunter Rise on PC releasing October 2021(?). Demos for Switch in January and March
    • Monster Hunter Stories 2 on PC. Targeting June 2021 Switch/PC release. Single-player, online co-op and PvP modes. Paid DLC expansions, cosmetic MTX, and amiibo support planned.
    • Resident Evil 4 for Oculus VR
    • New Shooter Multiplayer game titled "SHIELD" geared towards streamers
    • Source Code for DMC2 and Umbrella Chronicles
    • Stadia paid Capcom $10 million USD to put RE7 and RE8 on the platform. Sony paid $5 million USD for RE7 VR/timed DLC/demo exclusivity.
    *Some info appears to be from 2018 files, plans may have changed
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je kan trouwens via de PS App Bugsnax (PS5) toevoegen aan je bibliotheek.
    Met Bugsnax niet zo interessant, maar wellicht voor komende titels wel.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Bugsnax moet nog verrassend leuk zijn
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dirt 5 op de Steam.

    [​IMG]
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het is ook echt een trash game haha. Niet normaal wat slecht geoptimaliseerd.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, ze gingen weer voor dat hele dude-bro Xtreme festival sfeertje, en aangezien het Codemasters is, ontbreekt waarschijnlijk de halve game ook nog omdat ze dat als DLC zullen aanbieden.

    Hou wel van rally games, maar dan wel gewoon alleen het rally-gedeelte op rally-tracks met rally cars, en niet in arena's, met buggies of trucks, etc.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Zo hé. Flinke kaskraker voor Codemasters :+. Vond DiRT 4 overigens nog een prima game. Is deze zo trash dan?
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik vind dat arcade racen niet verkeerd, maar het ziet er gewoon echt niet uit. Game ziet er op 1440p uit als 720p met veel motionblur. Settings kun je nauwelijks aanpassen. Maar goed, misschien fixen ze hem nog.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dirt 4 had de focus nog wel gewoon op rally racen liggen. Eas iets meer 'arcade' dan de Dirt Rally games natuurlijk, maar het was niet dit Festival/carnaval gebeuren.

    Ik heb totaal geen probleem met arcade racen, maar het gaat meer om de vibe/tone waar ze voor kiezen, en de events/cars.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dirt 2 was ook echt een festival-dirt. Met die caravan op het festivalterrein. Maar die zat wel een stuk beter in elkaar, mijn persoonlijke favoriet van de non-rally versies.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Klopt, en ook mijn favoriet, maar ook in die game had ik een hekel aan de Festival crap met slome trucks en eigenlijk alles was geen normale rally was.

    Mijn favoriet omdat er gewoon 2 geweldige locaties in zaten, namelijk China en Malaysia. Nadeel was wel dat de locaties (allemaal) erg kort waren, qua track-lengtes.

    3 was qua gameplay goed en liet dat festival gebeuren achterwege, maar die had weer minder goede tracks/locaties, en er zat een verschrikkelijke filter overheen (net als GRID 2) wat de kleur er een beetje uitzoog.

    4 ook saai qua lokaties.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280






    EDIT:

    Hugues Ricour, the man in charge of overseeing Ubisoft’s Singapore studio, which is currently developing Skull and Bones, has been removed from that position following the result of a “leadership audit,” according to a copy of an internal company email sent out earlier this week and obtained by Kotaku.

    Ricour had been in that role since early 2018 and was responsible for overseeing the studio’s many projects, which include not just Ubisoft’s upcoming pirate ship combat game, but co-production responsibilities on the Assassin’s Creed series and the upcoming Immortals: Fenyx Rising, formerly called Gods and Monsters.

    “Effective immediately, Hugues Ricour is no longer Managing Director of Ubisoft Singapore,” reads the email from Ubisoft chief studios operating officer, Virginie Haas, who took over that position in August amid the company’s ongoing MeToo reckoning. “The results of the leadership audit that was conducted in the last few weeks by our external partners makes it impossible for him to continue in this position.”
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2020
    ArtificialFaith vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina