1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kunnen jullie overslaan hé die race met die bewegingen in het begin. Overigens kan dat ook met de blur effecten en dan oogt de game imo stukken mooier, maar fair punt Reckuuza over de camera. Dat had ik altijd met de races op paard, maar ook op te lossen door camera centraal te houden via opties menu en dan bijsturen tijdens het paardrijden of racen zelf. Sorry, maar ik hier spreekt een ervaren Witcher 3 speler. :)
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Je hebt zelf een tijdje geleden opgemerkt dat je Shadow of War helemaal niet hebt uitgespeeld. ;) En bij hoeveel nieuwe AC games was dat het geval, gezien jouw reacties in die topics? Dus misschien is het accurater om te zeggen dat je vroeger dit speltype leuk vond, maar tegenwoordig minder? Ik kan mij daarom bijna niet voorstellen dat het alleen maar om die ruk animaties bij tW3 gaat.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Shadow of War idd niet uitgespeeld maar het digt me wel, ik ga er binnenkort weer mee beginnen. Ubisoft hanteert een open world formule die ik zat ben, dat heeft niks met open world games an sich te maken
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je door de animaties van Witcher heenkijkt, dan speel je nooit meer een Ubisoft game. De verhalen van Witcher zijn zo goed dat ik er straks met de enhanced edition weer veel uren in ga steken. Neem alleen al de pan quest van het begin van de game maar als voorbeeld. Kun je zelfs een plottwist in vinden. Quest design is echt steengoed in Witcher games en dat rechtvaardigd imo de mindere animaties wel, zeker t.o.v. Ubisoft games waar de animaties nog slechter zijn... met name de lippen. :)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Gameplay is bij mij echt leidend over alles, als het gewoon kut speelt boeit de rest me niet.

    In principe heeft shadow of war/mordor ook een ubi formule maar die gameplay steekt zo verdomd goed in elkaar (die combat is echt zalig, en dat orc systeem is fucking baas) dat ik die ubi shit standaard voor lief neem.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Om weer even terug te komen op Cyberpunk: ik kan er eigenlijk niet zo wakker van liggen merk ik persoonlijk, of deze game helemaal the bomb is of juist bombed. Ik verwacht dat het heus wel een goede titel gaat worden, maar gaat dit weer de charts toppen? En hoeveel patches moeten er nog volgen totdat het volledige potentieel wordt bereikt? Ik hoop op zo weinig mogelijk.

    Buiten dat kijk ik net zo graag uit naar mijn overstap naar de PS5, inclusief Ratchet & Clank en Demons Souls. En als Cyberpunk ook zo goed blijkt te zijn, komt die titel er vanzelf ook wel. Naast een scala aan andere PC titels overigens. Spoiled for choice mensen, vooral wanneer je op meerdere platformen gamed! In dat opzicht durf ik zelfs uit te spreken dat wanneer Cyberpunk middelmatig blijkt te zijn (niet zo'n grote kans, maar je weet maar nooit) ik nog niet eens deze game ga kopen. Nee, zelfs niet een RPG van de makers van tW3. Er zijn gewoon voldoende alternatieven en ik heb zeker nog een paar titels in mijn mentale verlanglijstje opgeslagen die ik ook nog een keer wil spelen. En daar zitten ook een paar RPGs tussen.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, dat zegt een maat van mij ook in bijna precies dezelfde woorden over SOW. Laat maar zitten dan, dan heb je gewoon niet de dezelfde feeling voor games die wat minder zijn in jouw beleving. Ik kan me bijvoorbeeld door ergeren aan de DOOM games van de laatste jaren, dus ik respecteer je mening over Witcher 3. :)
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Gast wat is er mis met DOOM!?!?

    [​IMG]
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Cyberpunk 2077 wordt op twee disks geleverd - in ieder geval op PlayStation 4.
    Dat blijkt uit foto's van de box-art die iemand op Reddit heeft geplaatst. Deze persoon zou marketing voor CD Projekt Red doen en lekte eerder al de nieuwe releasedatum van 10 december via ontvangen promotiemateriaal uit.

    Op de foto's is duidelijk te zien dat de PS4-versie op twee disks geleverd wordt. Daarbij is er minstens 70 GB aan schijfruimte nodig op de PlayStation 4. Verder blijkt dat er bij elk fysiek exemplaar een kaart van de gamewereld, postkaarten, stickers, een beschrijving van de spelwereld en toegang tot digitale content zit.

    Cyberpunk 2077 komt op 10 december uit op pc, PlayStation 4 en Xbox One, maar is via backward compatibility ook speelbaar op PlayStation 5 en Xbox Series X en Series S. In 2021 moet een next-gen update uitkomen. Aanstaande donderdag wordt een nieuwe Night City Wire-livestream uitgezonden om 19:00 uur Nederlandse tijd.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    HALLO EN DIE BALLONNEN DAN!?
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Krijg je bij pre-order Game Mania wolla
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188



     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2020
    Zumpelvelder en Servantes vinden dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    last gen ziet er prima uit
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ziet er puik uit toch?
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Framerate wel kak in combat lijkt
     
    VapoChill vindt dit leuk.
  16. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Framerate op de Xbox One X zag er inderdaad nog niet best uit, laat staan op One S.
    Speel het wel op Series X, weet je zeker dat goed draait.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ziet eruit alsof het ook voor de Series X op wazige 30fps met flink wat motionblur draait, in hoeverre je dat van een youtube filmpje kan beoordelen natuurlijk.. One X ziet al helemaal niet uit.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Jongens, jullie moeten wel door de vaseline laag heen kijken he. ;)
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Weinig mis met die gamplay trailer, al had ik meer crowd in de stad verwacht. Maar voor iedereen geldt (en dit blijft lastig voor sommigen): check your expectations. Eerder getoonde footage is zelden realistisch.
     

Deel Deze Pagina