1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Spider-Man Miles Morales

Discussie in 'Games' gestart door Yerewn, 15 jun 2020.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik kom hier niet helemaal in. Ubisoft meets Spiderman. Ik vind het zo duf om dit dan wel helemaal tof te vinden...
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    [​IMG]
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Yeah, er is echt teveel nutteloze side content. Dit was in Spider-Man ook al maar toen was de franchise nog nieuw en was het wel aight en snel te doen tussen het slingeren door. Omdat de mainstory nu echt super kort is voelt de rest echt als het opvullen van tijd, helemaal omdat de game gewoon hetzelfde is alleen is er sneeuw en heb je wat nieuwe moves.

    Miles is veel interessanter en leuker dan Peter, verhaal is wel tof, maar missies zijn niet perse bijzonder of boeiend. Vond meeste set pieces in Spider-Man beter, al is dit uiteraard ook een stukje kleinschaliger. Ik speel eigenlijk alleen maar de mainstory en zodra dat klaar is ben ik ook wel done ermee, niet dat ik iets anders had verwacht of vernieuwing wil, maar echte vervolg mag dat wel zijn. Sowieso beetje raar dat dit een full price game is, helemaal op de PS4.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    geef aan mij daarna
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Waarom is deze game €60?
    Het zou toch een veel kortere game zijn dan de OG Spider-man game? Dacht dat het net zoals Uncharted Lost Legacy zou zijn, dus ook €40..
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Gewoon misbruik maken van het hele next-gen launch-day scenario. Mensen kopen een nieuwe console en willen dus games, en dan betalen ze gewoon de prijs, want weinig keus.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Omdat het kan.
    Anyways, uitgespeeld. Laatste paar missies waren veel beter dan vorige game. Again, Miles is amazing, muziek was dope en verhaal was tof.

    GEEF NEXT GEN SPIDEY 2. Skip alle nutteloze side content en gooi paar uur extra mainstory erin. Kappen met die side trash in games.
    Fuck me. Speelbare Miles en Peter, Venom die komt en Peter die symbiote gaat. Make it happen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als een spel gewoon goed is vind ik prijs eerlijk gezegd ook niet zo belangrijk zeker niet als je het na het uitspelen toch weer verkoopt. Ik betaal liever €60 voor een spel van 10 uur wat echt tof is dan €40 voor middelmatige 30 uur aan gameplay
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Was een jaar of 10-15 geleden zowat standaard met al die lineaire games dat ze maar 10 uur duurde ofzo :+
     
    Zifnap en Tim vinden dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik mis het stiekem wel weer. Tegenwoordig zijn alle games 60 uur durende open world games. Ik heb geen tijd meer voor die shit, man.
    Vroeger wel, maar toen maakte ze juist weer lineaire games van 10 uur. :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mee eens hoor, alles moet tegenwoordig open world zijn, ook bij games waar het totaal niet bij past (Halo, GoW in mindere mate), doe gewoon lekker level based en geen andere poespas, heerlijk :cool:
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Speel Miles Morales dan, want die is niet zo lang.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik wacht tot Fii hem uit heeft.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    dan heb ik m
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik wacht tot Recka hem uit heeft.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Heb hem al uit zemmers


    DE CREDITS
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2020
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Anders plaats je even (hoe klein dan ook) het even in spoilers gast 8)
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, ik verkoop games eigenlijk nooit, dus als ze uit zijn dan staan ze daarna gewoon in de kast.

    Dus als ik 60 euro te duur vind en ik ga hem niet doorverkopen, dan wacht ik dus liever een jaartje tot diezelfde game dan 20-30 euro is. Wellicht dat tegen die tijd mijn interesse in de game al verdwenen is en ik andere games heb gehaald waar ik me dan mee vermaak, maar goed, ooit zal Miles Morales er echt wel komen bij mij. Maar niet op korte termijn en ook niet voor de huidige prijs.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik rush nu ook door de main story, side shit kan me gestolen worden. Vind t soms wel te cheesy as fuck maar t slingeren is heerlijk, snowvibes new york ook, combat voelt ook goed.
     

Deel Deze Pagina