Nieuwe TV wordt dit weekend eindelijk geleverd! Welke films moet ik zeker checken in 4K/HDR om te checken waar de TV zoal toe in staat is? Bijvoorbeeld zoiets als Tenet (qua spectakel dan, niet voor 't onnavolgbare plot..)
Respect als je daar langer dan 10 minuten naar kan kijken. Gravity of Interstellar zijn dan wel leuk. Of een of andere kleurrijke Marvel film. Of je kiest een film uit met 4k ondersteuning in Netflix. Niet vergeten je abbo aan te passen eerst.
Prima suggesties, merci. Idd maar ff kijken wat netflix op 4k te bieden heeft. De piratenbaai heb ik tegenwoordig geloof ik niet echt meer het geduld voor. Oh en ik zag de Amazon Prime 2 seizoenen van The Boys in 4k heeft. Kan na alle hype hier natuurlijk eigenlijk alleen maar tegenvallen magoe En Cats
Netflix 4K laat je TV alleen niet echt zien waar hij toe in staat is. Los van '4K' is de bandbreedte lang niet zo hoog als bij een echte blu ray. Als je de TV in al zijn pracht wil zien, inderdaad ff Planet Earth downloaden of gewoon een game op je One X / PS4 Pro aanknallen.
Hmmm tegenvaller, maar ok. Gewoon old-school playstation 4 hier, dus dan maar downloaden en via de laptop hdmi naar de tv? Moet ik dan nog op een bepaald format letten of gewoon de grootste qua GB's binnen harken? Afspelen via VLC of is dat ondertussen outdated? Nu al first world issues
Meestal kan je tv ook zelf bestanden afspelen die je op een usb stick zet, dat is volgens mij de beste optie
Ja dat was iig altijd een prima optie voor 1080p films van 5gb. Ben benieuwd of deze truc ook opgaat voor 40gb materiaal. Ontopic: About Time op Netflix gekeken. Prima vermakelijke komedie om met de gf te kijken. Met de nodige timetravel plotholes zonder dat deze storend zijn omdat de film zichzelf niet zo serieus neemt. Toffe acteurs ook! 7/10
Ik heb de eerste 10 minuten gekeken. Echt ongelofelijk hoe kut iets kan zijn. Na al die negatieve verhalen was ik gewoon nieuwsgierig. Echt niet te doen.