1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Powr to the Tempest Engin@!
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Xbox doomed
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Vind dat toch raar. Heb ook niet hé 'tidee dat deze game onwijs is geoptimaliseerd voor de next gen.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Het is een crossgen ubisoft game dat had je wel verwacht dan?:+
     
    Tyrant en Zifnap vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Wilde ik ook net zeggen. Dat is overigens niets ten nadele van Valhalla. De bouw van deze game is gewoon al twee jaar ofzo voor next-gen gestart en dan ziet het er best goed uit moet ik zeggen voor een cross-gen titel. Ik kan mij vroeger slechter ogende titels herinneren in de launch van een nieuwe generatie.

    Opvallend wel dat de PS5 versie beter draait, maar ook dat is niet onmogelijk. De sterkste console op papier is niet altijd de sterkste console in de realiteit. Maar alles kan nog in de loop van de maanden en jaren veranderen. Devs hebben ook tijd nodig om de Series X onder de knie te krijgen, al geldt dat natuurlijk ook voor de PS5. :)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dat de sterkere Xbox hem beter zou draaien.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is wel vrij minimaal hoor tussen Xbox Series X en Playstation 5 denk ik. Op mijn Xbox Series X draait de game erg goed, dus kan ik mij geen groot verschil voorstellen.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb de video niet gezien, maar hoe zit het met de verschillen tussen de PS4 en Xbox One versies? Wellicht is de AC engine meer geoptimaliseerd voor de Playstation platformen?
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik citeer hier de wijze Cervantes (zie vorige pagina), die op zijn beurt DF citeerde:

    "PS5 has 15% performance advantage at worst scenarios on XSX:
    So, similar to our first Series X vs PS5 platform comparison, we're looking at feature parity - but again, performance is where there is a difference. With Devil May Cry 5, Xbox Series X enjoyed a small lead in most rendering modes, falling short against PS5 in 120Hz gaming. With AC Valhalla, there's only one mode and 60fps is the target. While there are problems on both systems, Xbox Series X obviously fares worse. To put things into context, Valhalla targets 60 frames per second, but when the engine is under heavy load and can't render a new frame within the 16.7ms target, it'll present the new frame when it's good and ready, while your screen is updating. This causes screen tearing. Both systems can have issues here, especially in cutscenes, and sometimes in gameplay. However, the key takeaway is that PlayStation 5 is much closer to the 60fps target more of the time, while Xbox Series X can struggle. In fact, at its worst, we noted PS5 delivering a 15 per cent performance advantage over its Microsoft equivalent in identical scenarios."

    Dus ja, er is een verschil.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja het is wel allen verschil is het meest erge scenario dus je zal er verder niet veel van merken.
    Btw die screentearing vind ik erger neem aan dat ze dat wel kunnen verbeteren.:whistle:
     
    Tim en Tyrant vinden dit leuk.
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Las laatst ergens dat devs de toolkits voor de PS5 veel eerder hebben ontvangen dan die van de XSX en dat dus games als Valhalla voor de PS5 zijn gemaakt. Ze hebben deze dan min of meer naar de XSX zijn gepoort
     
    Zifnap en Tyrant vinden dit leuk.
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Na Valhalla op de ps5 gespeeld te hebben vanmorgen, even de ps4 pro aangeslingerd en.....


    Wat ziet er dat lelijk* uit! Ik dacht dat ps4 pro games mooi waren, was I wrong...

    Wat ziet het er op de PS5 toch fenomenaal uit zeg!!!! _O_


    * Relatief gezien.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ga je nou zo doen ja? Beetje vanuit je ivoren PS5 tof doen ja?
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    ps5 flikkrtje
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Tja, beetje laat en niet echt bijzonder meer. Op de X speel ik al bijna een week op dit niveau. Inmiddels kijk ik alweer uit naar de Next - Gen consoles.
     
    Taab vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kan iemand helpen. Hoe kun je het beste max luminance en exposure instellen?
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Naakt gaan.
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Mensen die hier op de PS5 spelen en het PS4 spel gekocht hebben?
    Heel de dag gespeeld en volgens mij speelde ik de PS4 versie :p haha
    Ik had de upgrade gedownload, kon zien in mijn opslag dat hij de PS5 EN PS4 versie had geinstalleerd..
    Vervolgens in het menu maar 1 valhalla game dus gewoon gespeeld, in de hoop dat ie automatisch de PS5 versie kiest..
    NIET DUS (denk ik). Als ik deze namiddag terug naar het spel wou gaan even op de die puntes naast "afspelen" geklikt. Daar kon je kiezen PS5 Valhalla...
    duidelijk wel vlotter en beetje mooiere graphics hoor :) ik was al beetje "teleurgesteld" in de graphics eerst, gelukkig was het de PS4 versie ..

    nog iemand die dit had/heeft?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik niet omdat Xbox Series X automatisch de versie omzet naar de nieuwste versie. Staat heel duidelijk aangegeven.
     

Deel Deze Pagina