Weet je wat het is. Ik zit inmiddels met zo'n dusdanige vergrootglas naar die game te kijken dat het eig niet meer leuk is, en ik kan niet de enige zijn. Game is 10000x uitgesteld, en hiermee heeft de dev zichzelf ook beetje in de voeten geknald want nu let iedereen juist op alle oneffenheden whatever, nog meer nieuwsgierig hoe het eruit ziet op current gen. Ik check geeneens die vid meer om echt te checken of het me bevalt, nee ik zit met mn neus op t scherm te checken of er kartels zijn en whatever. imo heeft de dev ook zoveel pressure opzichzelf gelegd met die uitstelshit. Game ziet er goed uit so far, maar het boeit mij echt niet als het wat gedowngrade is of gedowngrade genoeg is zodat het gewoon leuk speelbaar is. Ik zie de framerate al inkakken bij de combat, verder oogt alles wazig.
Hmm...de ambitie spat van deze titel af, dat is in ieder geval zeker. Ik wacht met smart op een paar reviews, maar dit soort previews stemt mij nu al positief.
Weet nu eigenlijk wel zeker dat dit weer eens een game word die ik day-one koop! (zie het momenteel alleen meer als een must have 'techdemo' dan een game ) Helemaal perfect was het geweest als de game nog twee weekjes zou worden uitgesteld, want kerstvakantie...