Character powers zien er gaaf uit. Wel een beetje veel vertraging af en toe? Maar dat mag het hack'n slash festijn niet drukken.
Total War: Warhammer 2 nieuw DLC. Ze blijven maak komen, maar ditmaal ook voor de Wood elves en dat is één van mijn favoriete facties.
Framerate is best slecht en camera werkt niet altijd even lekker mee. Maar voor de rest gewoon leuke game. Eigenlijk wat je ook kan verwachten van de Samurai Warriors/Warrior Orichi serie's maar dan met een Nintendo sausje. Zijn grafisch en grafisch technisch nooit hoogstaande games.
Die luizige framerate zou voor mij wel op den duur een dealbreaker worden. Als Nintendo nou eens met een volgende generatie console komt...
Ja en toch met dit soort games kan ik het nog wel hebben. Verwacht overigens nog wel een patch dat het iets beter wordt. Switch Pro zie ik niet gebeuren eigenlijk denk dat ze meteen met een Switch 2 komen.
Je zou toch verwachten dat een van origine softwarebedrijf als Microsoft hun SDK's wel op tijd op orde zou hebben.