1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Tetris ga ik vanavond wellicht proberen. Ben wel benieuwd of de kleuren van het scherm spatten!

    Ik vraag me af wanneer MS de rest van de Bethesda catalogus op Game Pass gaat gooien. Wat moet ik met Doom Eternal als ik DOOM 2016 niet eens gespeeld heb? :mad:
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het ziet er grotendeels leuk uit, al verschilt het ook erg qua level. In sommige levels vond ik het ook iets minder overzichtelijk.

    De gameplay zelf is grotendeels prima (al roteert het blokje volgens mij een andere kant op dan ik gewend ben van de DS Tetris), maar tegelijkertijd ben ik ook van mening dat de oorspronkelijke 40 euro die men vroeg voor de PS versie echt veels te hoog is. Het is een goede/leuke Tetris, en ik vermaak me er prima mee, maar 20 euro bij launch was een betere prijs geweest.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Tetris Effect is geniaal.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb sinds lange tijd weer een Xbox en wilde nu Xbox live kopen, maar lees nu veel over gamepass en dat je goedkoop live kunt omzetten naar game pass. Hoe werkt dat precies en waar kan je tegenwoordig goedkoop Xbox live gold kopen?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb mijn Live op CDKeys gehaald.

    Voor omzetten:
    https://www.xbox.com/nl-NL/live/gold/upgrade

    Het idee: Je registreert tot maximaal 36 maanden (niet meer, anders werkt de upgrade niet) aan Xbox Live, vervolgens upgrade je voor een euro via die pagina van Microsoft naar Game Pass Ultimate voor die tijdsduur.
     
    Hoosie vindt dit leuk.
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ah top, thanks voor de uitleg. Ik ga er even mee aan de slag:)
     
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    dit kan maar eenmalig toch ? ik heb het de 1e keer toen gelijk gedaan en dat loopt Mei 2021 af , als ik nu dus bijv nog 24 mnd Live er bij doet dan kan ik die niet upgraden voor EUR 1,- toch ?
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Je kan, als het afgelopen is gewoon weer doen. Maar dan voor eenmalig de reguliere maandprijs. Fantastisch.

    Weet niet zeker of je nu tussendoor kan verlengen... Misschien laat ms het in mei 2021 nog steeds toe.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als je het al eens gedaan hebt of als je nog een lopend Ultimate-abbonement hebt is het volgende mogelijk:

    Dus een 1/3 conversie rate. Het is nog steeds goedkoper dan Ultimate op zichzelf.
    Overigens weet ik niet hoe het zit met een afgelopen Ultimate-abonnement. Wellicht is het dan wel weer mogelijk om 1/1 te converteren?
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Yep. Als het is afgelopen kan je gewoon weer 1/1 converteren.
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ben wel benieuwd of je nog een goeie Xbox live deal weet te vinden, dan hoor ik het graag :)
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dubbel excuus;

    Ik heb nu dus 36 maanden Braziliaanse kaarten en geactiveerd.
    Als ik nu de €1 actie wil activeren dan geeft hij het volgende weer;

    Uw Microsoft Store-regio wijzigen
    De regio waar u uw abonnement hebt gekocht en uw Store-regio moeten overeenkomen. Als wijzigen van de Store-regio niet werkt, neemt u contact op met Microsoft Ondersteuning.

    De rest van het internet geeft aan dat dit gewoon zou moeten werken namelijk.
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Invoeren op een pc en daar de store wijzigen naar Brazilië? Heb het al een tijd niet gedaan maar volgens mij werkte dat altijd zo.
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Volgens mij moest je alles achter de VPN doen. Overigens springt hij (als je de 1 euro al eens gedaan hebt) naar het normale bedrag. Hij kijkt te insinueren dat je gewoon maandelijks betaald maar dat is dan niet zo.
     
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zo, begonnen aan Titanfall2 . Man wat een lekkere Shooter is dat zeg. Heerlijke campaign tot nu toe. Mooi dat EA Access ook is toegevoegd aan GP.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Titanfall2 is ook echt een topper. Ik ga nu lekker naar huis, word mijn eerste ervaring met Gears of War ooit. Gears 5 in dit geval. Ben benieuwd :)
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Oké mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb vandaag mijn Xbox series X binnen. Ik heb eigenlijk alle Xboxen in mijn bezit gehad en de afgelopen generatie overgestapt naar de ps4. Nu dus weer terug naar mijn roots met Xbox series X. Nu wil ik graag gamepass nemen. Is het zo dat als ik Xbox pass ultimate aanschaf ik dus ook gelijk Xbox good heb? gr Ruben
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Klopt! Gold is onderdeel van de Game Pass Ultimate. Hier een tutorial hoe je 36 maanden Game Pass Ultimate (en dus Xbox Live Gold) krijgt voor zo’n 100 euro:

    https://www.techtastic.nl/gaming/zo...-voor-36-maanden-goedkoop-aanbieding-90-euro/
     
    Hoosie en rubenpol007 vinden dit leuk.
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    468 euro.

    Zelfs als je de Europese Live abonnementen om zet ben je een stuk goedkoper uit.
     

Deel Deze Pagina