Bijna aar in Noorwegen. Ik hoef daar niet alles te zien. Heb wel online opgezocht waar de nieuwe skills zijn op de kaart om dat te ontdekken en die mee te pikken. Ik hoef niet elk laatse restje goud mee en ook niet alle world events te zien. Een paar zijn zeker wel leuk voor de afwisseling als je er langs komt, maar ga er geen kwartier naartoe reizen.
Gefeliciteerd met je aarschap! Heeft het je veel moeite gekost om de Aar van Noorwegen te worden? Moet je nagaan wat een rijkdom je te wachten staat als je de Aar wordt van de Engelanden! Heb zelf half Noorwegen leeggeplunderd voordat de reis naar Engeland begon
Jullie moeten trouwens wel opletten. Mijn manuele savegame was net corrupt. Kan dus wat overnieuw doen. Xbox Series X speel ik op. Weet niet of het een groter probleem is.
Mannen. Dat was ik door de schrik even vergeten. Het viel gelukkig reuze mee. Had opgeslagen bij Randvi, die save raakte corrupt. Nu hoefde ik alleen maar een stukje lopen en weer op te slaan. Gisteren wel mijn eerste Romance gehad: Spoiler Randvi. Sigurd gaat boos worden.
Ik heb gister Gonoril (sister of Lerion) verslagen. Damn die was pittig. Ook al in de photomode veel screenshots gemaakt, zal ze binnenkort ff posten. Game ziet er echt mooi uit!
Ja tof! Ik ga nog niet zo hard, speel wel veel (power is 100) maar dit is echt een teringgrote game. Foto's: Spoiler
Hele vette foto's! Ik zit nu net over power 90. Net East Anglia questline gehad. Hier nog wat screens (van de Xbox One versie want de Series is nog niet binnen): Spoiler
Mwah heb er niet zoveel mee. Die God powers zijn leuk, maar je speelt gewoon defensief en probeert zoveel mogelijk God tokens te scoren en dan gebruik je altijd de Thor power om te winnen. Het is geen Gwent haha.
Daarom pak je dan ook de aanvalsstenen die ook God Tokens genereren. Ik heb er iig nog geen pot mee verloren.
Gewoon andere spelers verslaan en dan krijg je hun 'god' met een nieuwe power. Of bedoel je dat niet?
Ben zelf nog niet ver in het verhaal maar de eerste 2 spelers zitten buiten. Dacht eerst dat het iemand was met een kleedje voor Koninginnedag.