1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik vond het er wel goed uit zien. Wel minder druk qua voetgangers dan in de 1e lange demo maar was nu ook voornamelijk nacht en dat was overdag. Ben niet teleurgesteld door wat ik gezien heb. Kan mij wel voorstellen dat mensen hele hoge verwachtingen hebben maar denk dat je dan kans hebt om hetzelfde te ervaren als bij RDR2. Minder interessant dan je vantevoren misschien verwacht had.
    Ik kan mij qua roleplay ook meer vinden in deze setting (of zoiets als bladerunner dan in the Witcher) dus dat helpt mij wel.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    RDR2 heeft toch compleet zijn verwachtingen ingelost? De enige grote klacht die je over de game hoort is dat mensen de Rockstar controls / gameplay achterhaald vinden, maar die gameplay kon men van tevoren al verwachten.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    -stroperige controls
    -wil realisme simuleren door extra button hits van mij te eisen en dat mist compleet het doel
    -hinderlijk vaak lopen of rijden naar locaties
    -minder grijpende story
     
    Yellow 13, Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het eerste en het derde punt benoem ik inderdaad ook in mijn verhaal. Vooral de eerste is voornamelijk een groot kritiekpunt. Maar beide zijn te verwachten als je kijkt naar voorgaande titels van Rockstar, wat ik ook aangeef.

    Punt 2 heb je inderdaad een punt. Het laatste punt is natuurlijk puur subjectief. De een vindt RDR2 een beter verhaal hebben dan deel 1 en de ander andersom. Ik zit persoonlijk ook in de groep die RDR op dat gebied een stukje beter vindt. Maar in mijn ogen komt RDR2 toch zeker in de buurt.
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    + je kunt tijdens een missie niet van het "pad" afgaan en wordt hier ook letterlijk naartoe geduwd waardoor ik een aantal bomen niet heb kunnen missen. Poh en dan wachten dat je weer helemaal overnieuw kunt beginnen.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    jaahaa dat had ik wel door hoor :p maar om nou een lijst van 2 te noemen.. Voor mijn gevoel was het lopen/rijden in 2 wel meer aanwezig, maar kn ook komen door general open world fatigue.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vooral dat realisme simuleren vind ik zwaar irritant, dat doet af van de vrijheid die je had met het eerste deel. Ook dat vonden met paarden is achterlijk, heb je een goed paard gevonden en heb je hem met pijn en moeite maximaal bond level, gaat dat beest dood 8)
     
    FinalBob, Taab, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik was wel teleurgesteld in RDR2 omdat het een aantal belangrijke dingen minder goed deed dan deel 1. Het was meer een interactieve film met eentonige missies en clunky controls. Ik had er minder plezier in dan ik vantevoren verwacht had, vandaar dat het mijn verwachtingen niet ingelost heeft.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heerlijk gelijkgestemden over RDR 2. Jorrie zelfs... wauw. :D
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nu weer ontopic graag
     
    Daz, Fiasco, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wat een negativiteit over RDR2 terwijl ik er begin dit jaar 3 maanden lang ontzettend van genoten heb, echt wel een top game voor mij!
    En zo af en toe maak ik nog wel eens een wandeling van een half uurtje ofzo door die game, want mooiste speelwereld by far tot op de dag van vandaag.

    Stroperige controls, dat heeft toch elke console game? :+
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Bloodborne wel eens gespeeld?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Controls vond ik niks mis mee in RDR2. Wel de enorme laadtijden gecombineerd met de enorme afstanden die je moest afleggen zonder goede fast travel. Je kon alleen vanuit kamp naar een stad.

    Hierdoor duurde de game te lang in aantal speeluren en wilde ik op het eind alleen het verhaal afraffelen om te zien hoe het afliep.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Thanks voor al jullie meningen over RDR2. Leuk spel zo te lezen.
     
    Reckuuza en Cyndris vinden dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hoe zit het eigenlijk met de grootte van RDR2? Groter of kleiner dan de gemiddelde Ubisoft game?
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Godverdomme
     
    Garrett, Cyndris en Modder-Eter vinden dit leuk.
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.662
    #Reckformoderator2020 #makexbwgreatagain
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515

Deel Deze Pagina