Ik ben een geduldig persoon Ach, het scheelt dat ik op het moment ontzettend druk met werk en alles er omheen dus heb weinig tijd, maar het is wel echt slecht aan het worden. Pakket is ook niet eens aangemeld bij PostNL dus hopelijk is dit niet weer een herhaling van de eerste keer.
Als ie geeneens is aangemeld vrees ik oprecht het ergste voor je. Want die shit hebben ze allang niet meer op voorraad.
Mwah, waren ook allemaal mensen die te horen hadden gekregen dat zij hun order december kregen, zou raar zijn als ze tegen mij liegen en beweren dat ze hem gaan versturen terwijl dat niet zo is, dan zou ik ook te horen hebben gekregen dat ik hem ook december kan verwachten. Enfin, ik wacht vanmiddag nog even af en dan bel ik wel even naar die gast die het heeft geregeld.
Iedereen haalt straks gewoon z'n PS5 van de stapel bij de plaatstelijke elektronica zaak terwijl @Jorrie dan nog steeds aan het bellen is met postnl waar z'n console blijft.
Als ze me elke keer een 15 euro waardebon geven bij elke vertraging heb ik dat ding op een gegeven moment wel gratis
Komt misschien nog wel eens, het is op het moment een teringzooi Eerste indruk is dikke prima, vooral die controller is zo'n verbetering Spider-Man en Demon Souls, heb alleen tot nu toe vooral Astrobot gedaan :')