Ik hoopte al op zo'n reactie als deze. Vond deel 4 echt kut knallen. Gears 5 meer van het oude goede? Nice dan, toch maar een keer binnenhalen met GP als ik weer trek krijg ik een goede shooter.
Yeah ik blijf ook maar triggered om 5 weer eens een kans te geven maar tot nu toe nog niet de tijd voor gehad. Gamepass is wel echt ideaal voor dat soort dingen, binnenkort Control ook ff checken en nog wel meer gok ik.
Is Gears 5 een beetje te doen zonder de voorgaande delen? Heb ooit op een blauwe maandag deel 1 en een groot deel van deel 2 gespeeld, maar er staat me weinig bij van wat er in godsnaam allemaal gebeurd is.
Is wel handig dat je vooraf wat weet over het verhaal ja..kan je vast wel snel checken op YouTube. Gears Tactics is trouwens ook erg leuk!
Wat 4 veel had is kamertje, gevecht, kamertje, gevecht. Ook een enorm matig begin en weinig hoogtepunten. Gears 5 doorbreekt al deze minpunten. Jawel kan prima, al heb ik toch een kleine recap gelezen. Uiteindelijk was het niet echt nodig. Als je Gears 4 niet hebt gespeeld, dan maakt dat ook niet zo uit want je krijgt voorafgaand aan 5 een recap te zien.
Haha, very nice! 15 December releasedate. Maar 20 euries voor een drie uur durende campaign... dat vind ik wel behoorlijk prijzig.
Was ook mijn eerste gedachte. Wil de base game met de Kerst coop spelen met een maat. Hoop op een scherpe Kerst aanbieding. Als het Gears 5 goed bevalt, dan schaffen we misschien deze DLC ook aan. Als bedankje.
Ja ik moet de campaign nog steeds doorspelen lol. Speel eigenlijk alleen maar de horde mode en soms een potje escape.
Ik dacht dat DLC juist altijd buiten Gamepass vielen, zodat MS / de publisher er nog wat aan kan verdienen.
Alsof iemand tegenwoordig nog de basis gamepass variant gebruikt. Maar dat is wel tof! Normaal gesproken moet je zelfs met Ultimate de DLC apart aanschaffen.