Goeie episode. Ik wil Spoiler Baby Yoda die gaat trainen, naar de Dark Side gaat en de final episodes zijn dat Mando tegen Baby Yoda moet vechten en hem uiteindelijk vermoord. Do it.
Ik ben onder een steen uitgekomen en heb de serie eindelijk ook ontdekt!! Supergoed te pruimen. Wat 'lichter' dan de films met wat meer humor en natuurlijk 'baby-yoda', maar ik kijk er daardoor niet met minder plezier naar! Het overkoepelende verhaal (ben nu bij S02E04) tot nu toe wat dunnetjes, meeste afleveringen lijken prima 'los' te kijken zonder dat je de eerdere afleveringen hebt gezien: 'Mando' heeft wat nodig // Mando komt iemand tegen die hem kan helpen maar uitsluitend tegen een wederdienst // wederdienst wordt geleverd // Mando krijgt wat hij nodig had // repeat. Het ziet er wel uit om je vingers bij af te likken!
Nee joh gek. Moet er nou in elk SW verhaal tegen een fucking vaderfiguur gevochten worden? Zou echt compleet ruk zijn.
Sowieso duurt het nog zeker 50 jaar voor BY (fuck die nieuwe naam, moet elke keer aan American Dad denken) een beetje volwaardig is.
Nieuwe ep weer echt teringsick. Man wat heerlijk dit, dit is echt zo insane smullen als SW fan EDIT: oke ik mag niet meer caps anders huiliehuilie maar what the fuck ik zat gwn te bleren hoe dik, Spoiler Boba Fetts bomgeluid in ep2, iedrreen HOOPTE daar zo op (reddit dan) FANTASTISCH