In Noorwegen heb je er meerdere inderdaad, maar in Engeland heb ik alleen maar tegenstanders gehad die samen waren met veel andere mensen en drank vloeide er vaak rijkelijk. Mijn laatste was een non en die verloor van mij in een herberg, zeker niet de eerste in Engeland die ik versloeg in een herberg. Daar zijn er gewoon veel van.
had het gisteren ook op PS5 dat savegames corrupt waren. Gelukkig de autosaves niet dus niks verloren
Andere vraag nu we het er over hebben. Welke spellen zijn jullie bijgebleven die een (optionele) activiteit zijn in videogames? Zelf bij Final Fantasy 8 destijds dat Tetra Elemental kaartspel gespeeld en Gwent inderdaad.
Gaat Valhalla nog Nederlandse ondertiteling krijgen ? Zonder is geen probleem, maar is toch fijner. Wel raar, want de eerdere versies hadden dat wel
ik dacht laat ik eens proberen om valhalla te spelen op mn pc xd man wat een bugs zitten erin zeg, maargoed hij doet t na 2 bugfilmpjes verder
Morgen komt er een update https://vulkk.com/2020/11/25/assassins-creed-valhalla-1-0-4-changes-preview/
Als ik de patch notes zo bekijk is die screen tearing alleen aangepakt op de Series X|S, en niet op de prehistorische consoles.
Zit er nog een verschil in Ikaros en deze raaf ? Ik weet dat ik met Ikaros rondkijken fijn vond maar met Synin lijkt het of je minder waarneemt. Is die ergens ook te verbeteren ?
Goede vraag, geen idee, met de vorige kon je ook vijanden zichtbaar maken, dat kan nu ook niet (zoverikweet)