Ja snap ik maar het is nog wel erg gimmicky nu. In Fifa als je speler moe is wordt de trigger moeilijer om in te drukken bijvoorbeeld. Geinig voor een keertje maar voor mij was het al vrij snel irritant. Er zullen straks ongetwijfeld games komen maar ze het wel goed implementeren maar ook dan vraag ik mij af hoe lang het (voor mij) leuk blijft
Kun je het niet uitzetten? Lijkt mij ook helemaal niks inderdaad.. Beetje zo’n Nintendo feature die 2 dagen “grappig” is en daarna meer irritant.
Die triggers zijn zeker nice maar het ligt ook echt aan de game. Bij de meeste games vind ik het wel tof maar bij bijvoorbeeld COD multiplayer (waar je juist die extra weerstand niet kunt gebruiken) zet ik het liever uit. Edit; gisteren voor de gein eens die Worms game geprobeerd. Daar moet je eens naar de training omgeving gaan en daar alle wapens uitproberen. Ultieme test voor de triggers, echt heel nice hoe elk wapen anders aanvoelt. Voor de rest is het wel een barslechte game tho, maar dat terzijde
Heb het nu via de settings van de PS5 zelf uitgezet want kon het in Fifa zelf niet zo snel vinden waar ik het daar uit kon zetten
Wanneer je het gewoon kunt uitzetten via je Playstation menu dan is het natuurlijk ook gewoon onzin dat je je PS4 controllers niet kunt gebruiken voor PS5 games.
Eerste platinum is binnen. Heb me meer met Astro vermaakt dan ik had gedacht, de feedback van controller is hier echt leuk gedaan. Spider man leuk maar wel echt meer van hetzelfde natuurlijk
Astro is idd echt een topspelletje, had dit ook niet verwacht. Moet alleen de eindbaas nog verslaan Controller is top!
13 november de xbox series x besteld bij bol.com. Zou 9 december worden bezorgd. Echter nog geen verzend mailtje gehad........ben er bang voor. Zal wel niet morgen worden.....
Zo, vandaag Demon's Souls gekocht en opgestart. Machtig mooie game zeg. En hele mooie trouwe remake door Bluepoint Verstuurd vanaf mijn Mi Note 10 Lite met Tapatalk
Voor die mensen die tot nu toe pech hebben, ik heb een Xbox Series X dubbel. Nieuw in doos. Wellicht dat iemand interesse heeft. Liefst wel ophalen in Krimpen aan den IJssel.
Guys, een noobvraag. Ik heb een Xbox Series X op marktplaats gezet. Nu is er iemand die hem wil overnemen. Hij kan hem niet ophalen omdat hij te ver weg woont. Hij vraagt om betalen via Gelijk Oversteken. Dan zou ik het pakket aangetekend versturen. Als ik op zijn profiel klik zie ik dat hij pas 40 minuten actief is op marktplaats. Kan ik dit vertrouwen? (heb nooit eerder via Gelijk oversteken wat verkocht)
Maar met gelijk oversteken maakt hij het geld toch over voor ik het verzend? En wordt het toch eerst achtergehouden?