Als jij in de character creator gewoon jezelf een penis van anderhalve meter hebt aangemeten, moet dat prima kunnen toch ... ?
Hebben ze geen realistische ingame kalender? Bij ons is het in de stad maandagochtend ook rustiger dan met Black Friday
Ik speel toch sowieso altijd met een kortharige asian chick, dus enige dat telt is de booby-slider en de booty-slider.
haha maar je kunt wel een dude met een vagina pakken dus? Transgenders zullen ook blij zijn. TOPGAME!
Waar zie je dat dan in het filmpje? Ik zie alleen dat ze geen grote vleeslullen hebben. Wellicht hebben we wel bloedlullen. Vind het ook wel raar dat je een man zijn pik kan aanpassen maar de vagina niet. Je wilt toch wel kunnen kiezen tussen een bescheiden sneetje of een bulk rosbief?
Haha jezus wat een blamage op de last gen. Hij is nu aan het instaleren op m'n Series X, kijken wat de schade daar is Man man man. Nu al zin in: https://www.polygon.com/2020/12/10/22167349/cyberpunk-2077-penis-glitch-breasts
Bij mij en een maat van me ook niet (HALLO WIJ ZITTEN IN DAMSCO HOOFDSTAD VAN DE WERELD?) Zou er een patch komen?
Ik check gwn PS4 Slim/Pro gameplay en merk gwn op 1080p van Youtube dat alles gewoon fucking wazig is. Also tits zijn covered. PC max settings op 1080p youtube niks wazig. En blote tieten. GEEF ME PC
Haha, verschrikkelijk hierboven. Krijg hier wel Skyrim release vibes bij. Maar nu de console versies...
Weer veel te laat. Was al gepost. Overigens zijn de mannen echt zeer lovend over de graphics van de PC versie. Die auto's in het laatste stukje.