1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Toen wisten ze misschien nog niet dat ze er 8 jaar over gingen doen
     
    Zifnap en RemcoM vinden dit leuk.
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heb ook die deal maar ultra en controller komen sowieso pas na die refund periode. Mogelijk pas januari geven ze zelf aan. Je krijgt wel ergens na de 17e een mail om het te bestellen

    Edit: raar heb net de mail gekregen om de première bundle te bestellen, levering mogelijk al dinsdag a.s.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2020
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dat vind ik fine, alsnog beter dan ps versie. Speel ondertussen wel op mn S8 met xbox one controller lol
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Reck, chill.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    CYBERPUNK GAST NEVER SLEEP!!!!
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Fuck m'n fiets is gejat net.

    Wel realistisch dit.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Weigert de politie ook aangifte op te nemen ... ?
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Politie? Ik woon in een dorp in Drenthe. Denk dat ze net zo vaak aanwezig zijn als in de banlieu in Parijs maar dan omdat er niks gebeurd.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    En? Dinsdag?
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Als je heel ff wacht popt 'ie weer op straks.
     
    Reckuuza, Tyrant en Garrett vinden dit leuk.
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Op PS4 Pro ziet het er best oke uit. Vind alleen de fps niet oke :+.
    Ook is het schieten heel erg clunky, dat ligt denk ik gewoon aan de game.
    Had ook al lang een PS5 willen hebben, maar die noobs bij Sony maken er 1000 in totaal en geven er 900 weg aan influencers..
    Dus ik wacht op tot ik een PS5 kan kopen, dan kan ik hem met 60 fps spelen. De graphics kan ik zoals ze nu al op de PS4 Pro zijn prima mee leven.
     
  12. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Nou ik vind de graphics echt slecht. Als je ziet wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is. (Spiderman, valhalla). Ik vind zelfs The Witcher 3 vele malen mooier.

    Ik zelf vind graphics heel belangrijk, het maakt of breekt voor mij een game, ik kan daar niet doorheen kijken.

    Vanavond doe ik nog een poging en anders maar wachten op de series x patch.

    Nog een vraagje, ik heb de game gedownload 59 gb....ik heb echter geen day one update gehad.....???

    Krijg ik die nog????
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Je speelt nu op de Series X? Die performance is wel prima toch?
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Gisteren even de game stukje gespeeld en verder gekeken bij een maat op de Xbox Serie S, maar wtf dat is gewoon de ps4 versie ofzo.

    Dus ik maar even wat googlen en filmpjes kijken, maar het lijkt er inderdaad op dat het gewoon dezelfde versie is als de slim ps4.

    Wat is deze game lelijk zeg. Ik zal nu wel veel tegen het zere been aanschoppen, maar de meeste cijfers die zijn gegeven (uitgaande pc versie) mag je voor de consoles wel een aantal punten aftrekken. Hier laat ik even de Serie X en PS5 buiten schot, want die heb ik niet gespeeld.

    Ik wacht voorlopig wel even en kijken wat de ontwikkelingen gaan worden de komende maanden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    PS4, PS4 Pro, PS5 (!!) base Xbox One, Xbox One X en Series S gebruiken idd allemaal de 'base PS4' versie in backwards compatibility mode. Daarom heeft de PS5 versie ook geen Quality Mode. Alleen de Series X is nog enigszins degelijk.

    Wat ik echt niet snap aan deze game, hoe kan ALLES zo kut zijn voor console? Lage framerate, oke. Texture pop ups, oke. Lage resolutie, oke, lege wereld... hmm, oke. Maar gewoon ALLES? Volgens Digital Foundry draait de base PS4 op 16 fps in 720p in zware momenten, met dus NPC's die niet volledig geladen zijn en een wereld die praktisch leeg is. Zelfs de HUD wordt niet gerenderd in 1080p dus ook de tekst is wazig. Echt hoe de fuck krijg je dat voor elkaar? Is gewoon knap joh.
     
    WorkingTitle, Zifnap, Cyndris en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Mij maakt graphics weinig uit. Speel nog steeds tering veel World of Warcraft :+.
    Maar zoals de game nu op consoles is gewoon een 4/10 game.
     
  17. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Komt dit niet gewoon doordat dit de enige mogelijkheid was om het spel "speelbaar" te maken voor consoles? Waarbij speelbaar heel discutabel is als we t over dips van 16 fps hebben..... Denk dat als ze de dingen die je noemt mooier hadden gemaakt t spel op 5 FPS gaat draaien. En ik denk ook dat stel ze hadden de HUD hogere resolutie gemaakt dat de compressie het erna weer zo omlaag haalt dat je net zo goed dit van kan maken en het in beide gevallen slecht te lezen is.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mij maken graphics ook niet super veel uit, maar er zijn wel grensen. En deze game zit gewoon dik onder de grens.

    Vanuit hun begrijp ik wel dat ze het overal op releasen, maar eigenlijk hadden ze moeten besluiten en zeggen.

    Ok we hebben het onderschat wat wij willen en hebben is niet mogelijk. We schrappen de versie's behalve natuurlijk de PC, Xbox Serie en PS5. Maar goed begrijp wel dat ze dat natuurlijk niet doen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Wat maakt mij het uit waardoor het komt? Het is toch gewoon kut?

    1. De originele release stond gepland toen de PS5 en SX nog niet aangekondigd waren
    2. Er is officieel nog niet eens een PS5 en SX versie! Dat duurt nog een paar maanden.
    3. RDR2, GoW, Gears, (Forza) Horizon (Zero Dawn), Spiderman etc. laten zien dat er op de huidige consoles echt wel mooie shit te maken is. Call of Duty Warzone draait 4k/120 fps op de Series X. Deze troep haalt de 30 amper.

    De game is ook helemaal niet complex. Ja, de wereld is groot, maar interacties met NPC's zit op niveautje 2004.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Series X en PS5 draaien toch (redelijk stabiel) op 60FPS?
     

Deel Deze Pagina