1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Geil he.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Release Halo Infinite dan ook maar.
     
  3. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Tering tyfus......wat slecht zeg. 8 jaar in ontwikkeling en dan dit.....ongelooflijk...
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ennnnnn GTA 6.

    @Makkabeer Wat een kutfilm.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik krijg 17-18 dec Chromecast Ultra binnen met Stadia controller. Shit better works.
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Inmiddels op de ps4 pro en de ps5.

    De graphics zijn dramatisch slecht, om te janken. Dit is in de verste verte niet ps4 pro waardig. Ik denk niet dat er een game is die meer blurry is dan dit......
     
  7. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ZO, een dagje Cyberpunk erop zitten op de PS5.
    Ik heb me toch goed vermaakt!
    Graphics zijn goed, ben blij dat ik hem niet op de PS4 moet spelen... :) . Kijk wel uit wat de echte PS5 upgrade gaat zijn, want het kan nog beter natuurlijk.
    Paar glitches gezien maar niks storend en de straatjes, martken... zijn toch druk genoeg lijkt me. Al zal het nog drukker kunnen met de nextgen versie.

    Snap wel de frutstraties van de vorige gen players, als ik die beelden zie zou ik ook kwaad zijn. Zou idd niet mogen voor zo"n studio.
    Maar mijn ervaring is toe nu toe zeker wel goed. Verhaal, karakters die erbij komen zijn echt goed gemaakt.
    Laten we hopen dat er snel een hoop patches komen zodat iedereen het goed kan spelen.
    Al denk ik wel dat de base PS4 of xbox spelers deze gewoon ff moeten skippen. Is echt gemaakt voor de nieuwe generatie consoles
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Ok valt mee, was eerste indruk in de woestijn onder bepaalde licht omstandigheden.

    Schieten gaat echt zalig iig!!

    Geluid is ook top!
     
  9. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoewel ik de CE vorig jaar al besteld had voor de ps4 pro en ik deze game een stukje gespeeld heb, nu toch de game maar via cdkeys voor mijn pc gekocht. Heb wel de 1080ti maar speelt toch best goed op mijn 4k tv. Heb wel de settings op medium/High gezet en speel op 45fps. Dat is goed te doen moet ik zeggen en ziet er beter uit als op de ps4 pro. Had alleen wel een rare glitch net toen ik als Nomad in de garage stond en ik alle bomen door de muur kan zien.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Al code binnen ?
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Yes!
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Goed nieuws dat het schieten goed aanvoelt, want volgens mij waren daar 1-2 jaar geleden nog wat vraagtekens over.
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    1e uur gespeeld op de One X en hij draait verrassend goed eigenlijk. Paar kleine foutjes maar geen grote rare dingen op 1 crash na. Ook helemaal niet blurry dus zie het probleem nog niet zo.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Switch camera werkt vaak ook niet. Het is echt een puinhoop.

    Ik kom alsnog terug op de graphics, het ziet er hoogstens uit alsof het op 720p draait met blur. Dit kan echt niet op een ps4 pro hoor....

    Morgen eens op de ps5 testen, zal wel niet veel beter zijn. Vooralsnog totaal niet onder de indruk, ook niet van die stad.



    Ja.. en dan op sommige momenten ziet het er weer wel goed uit. Er is duidelijk werk aan de winkel.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2020
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Laatst bewerkt: 12 dec 2020
  16. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Ik heb er nu ook wat tijd in doorgebracht, en ik heb praktisch geen bugs gezien. Alleen na twee van de vier tutorials in het begin bleef mn character vanzelf lopen, en op straat kwam ik een boekje of iets dergelijks tegen dat even in de lucht bleef zweven, maar dat was maar een paar seconden. Ik heb vreemdere bugs gezien in games waar niet zoveel ophef over was, dus ;-D
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit gaat nog lang duren voor die game speelbaar is... 8)
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zo gaat dat nou eenmaal in 2077, teleport functie op je smartphone dankzij 9G... :lol:

    Maar bug of cheap-ass game design.. Zo'n zaken doen wel ontzettend afbreuk aan de 'immersie' van een game.
    Kun je nog zo'n mooie speelwereld hebben overgoten met raytracing effecten, dit soort ongein haalt direct de geloofwaardigheid volledig onderuit.

    Enkele streams van "JackFrags" bekeken de afgelopen dagen, en daarin vind ik de gunplay soms wel heel bruut, evenals de indoor locaties.
    Maar het 'open-wereld' gebeuren ziet er dan weer behoorlijk levenloos uit. Grafisch misschien indrukwekkend, maar wel emotieloos.

    Lastig, lastig deze. Voorlopig maar nog even lekker een beetje laten sudderen en aan het einde van de winter nog eens een kans geven.
    Misschien krijg ik hem dan wel gratis bij de aankoop van een nieuwe videokaart ofzo...
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Heel veel mensen zijn het blijkbaar eens met deze quote:

    Zo lang je de missies volgt, welke blijkbaar zeer goed zijn (op bugs na), dan is het een zeer goede game, maar daarbuiten is het niets van wat er beloofd is, met barslechte AI en een heel statische wereld.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256

Deel Deze Pagina